תרבות ופנאי

אייל גולן כובש את ארמון קנזינגטון: לא תאמינו מי נכח בהופעתו

אייל גולן הוזמן להופיע בארוחת ערב באירוע התרמה מיוחד למרכז ללמידה יהודית בארמון קנזינגטון. גולן ביצע את השיר "עם ישראל חי" לעיני כ-80 אורחים, ביניהם מייק פומפאו, לשעבר מזכיר המדינה של ארה"ב וראש ה-CIA

מערכת ice | 
אייל גולן (צילום ניר אמיתי)
במקביל לחשיפת השיר החדש שלו העונה לשם "את לי הנצח", אמש (שלישי) הוזמן הזמר אייל גולן לשיר בארוחת ערב באירוע התרמה מיוחד למרכז ללמידה יהודית (JLE) בארמון קנזינגטון, לונדון שבבריטניה. האירוע החשוב, בו נכח בכיר מהבית הלבן, נועד לציין שנה לאירועי ה-7 באוקטובר. 
אירוע ההתרמה החגיגי נערך בנוכחותו של אורח הכבוד מייק פומפאו, לשעבר מזכיר המדינה של ארצות הברית וראש ה- CIA. מלבדו, נכחו כ-80 מוזמנים נוספים, כאשר כל זוג שהוזמן לאירוע תרם כ-100 אלף פאונד לארגון לטובת פעילות המרכז ללמידה יהודית.
כאמור, אייל גולן הוזמן לשיר באירוע הגאלה היוקרתי לציון יום השנה לאירועי הטבח, האונס והביזה של מחבלי הנוח'בה בשבת השחורה ביישובי עוטף עזה. גולן שר לעיני כ-80 אורחים, ביניהם מייק פומפאו, את השיר "עם ישראל חי", אשר נכתב על התקופה הקשה והמאתגרת שעוברת ישראל.  אירוע ההתרמה החשוב נערך ביוזמת התורמים אלן וקרוליין הווארד, למען המרכז ללמידה יהודית, ארגון הפועל לקידום חינוך יהודי והזדמנויות לצמיחה רוחנית.
 
כזכור, אמש (שלישי) אייל גולן חשף לראשונה את שירו החדש "את לי הנצח". בפוסט שהעלה אמש לחשבון האינסטגרם שלו, כתב הזמר מדוע: "השיר הזה היה אמור לצאת אליכם אתמול, ביום בו ציינו שנה ליום הכי קשה וכואב שידענו, אבל הרגשתי שכל מה שהיינו צריכים אתמול הוא להתאבל ולהנציח את הגיבורים שלנו ולא לתת לשום דבר אחר להפריע אני מתפלל שמפה נקום, נצמח, נגדל ונבנה מחדש.
בתקווה ובאמונה של ביחד, אני מקדיש את השיר הזה למדינה שלנו, לאנשים הטובים שחיים בה שהופכים אותה למדינה הכי חזקה ומיוחדת בכל העולם! ולא נשכח ולא נעצור עד שכל החטופים והחטופות ישובו לכאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה