רכב

טויוטה תשבור את השוק בישראל? זה הרכב החדש שעולה לכביש

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, בחשיפה ראשונה של הלנד קרוזר 250 החדש שהגיע אתמול לישראל. אחרי ציפייה ארוכה זה סוף סוף קרה כאשר בשעת בוקר מוקדמת עגנה בנמל חיפה האוניה ובתוכה הלנד קרוזר החדש
מערכת ice | 
טויוטה לנד קרוזר (צילום טויוטה)
הלנד קרוזר הפך ב-70 השנים האחרונות לסמל של יציבות. רכב השטח של טויוטה, הפך לאחד מדגמי הדגל של טויוטה, ויצר עניין רב כאשר נחשף כי דגם חדש צפוי להיות מושק עוד השנה. היום (רביעי) עם הגעת הלנד קרוזר החדש לחופי ישראל, הסקרנות בקרב חובבי הרכב בישראל לא מבוטלת.
יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, בחשיפה ראשונה של הלנד קרוזר 250 החדש שהגיע אתמול לישראל. אחרי ציפייה ארוכה זה סוף סוף קרה כאשר בשעת בוקר מוקדמת עגנה בנמל חיפה האוניה ובתוכה הלנד קרוזר החדש.


איתי חיון לוין, סמנכ"ל מכירות ומוצר ביוניון מוטורס, אשר הגיע לנמל חיפה כדי לפגוש מקרוב את הרכב אמר: "טויוטה לנד קרוזר 250 סוף סוף בישראל! ה- 250 נאמן לעקרונות ולאיכויות הכל כך מזוהות עם הסדרות הקודמות למוצר ושהפכו אותו לאגדה, הלנד קרוזר החדש יוצע בחמש רמות גימור ובמפרטים עשירים.  כל השקת רכב חדש בארץ היא מרגשת, אך כשמדובר באייקון השטח הזה, ההתרגשות מיוחדת!".

עוד המשיך: "הלנד קרוזר החדש מצויד במנוע טורבו דיזל 2800 עוצמתי, משודך לתיבת הילוכים חדשה בת 8 מהירויות, עיצוב פנימי מפנק עם 7 מושבים וסביבת נהג מרווחת טכנולוגית ומוקפדת, עיצוב חיצוני קשוח ומחוספס כיאה לאייקון השטח הבלתי מעורער, טכנולוגית בטיחות אוטונומית מתקדמת ביותר וחווית נהיגה מלוטשת. אני מזמין אתכם להצטרף להרפתקה ולתת ללנד קרוזר לקחת אתכם למקומות שלא חלמתם עליהם".

הלנד קרוזר החדש מגיע בגרסת שבעה מושבים, עם מגוון צבעים ובחמש רמות גימור שונות: FIRST EDITION אשר מגיעה במהדורה מוגבלת עם אופציית הצבע הייחודי והגימור הדו-גווני שמשלים את העיצוב בהשראת מורשת הלנד קרוזר והפנסים העגולים האייקוניים, SAHARA SKY,  LIMITED SKY, LUXURY  ו-SELECT.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה