עליות במניות-אילו, צילום: shutterstock

בנק ההשקעות העלה את המלצתו על ענקית הטכנולוגיה הוותיקה ל"תשואת יתר" והקפיץ את מחיר היעד ל-291 דולר. הסיבה? עסקי התוכנה שלה, שכבר מייצרים כשני שלישים מהרווח. האם זו הזדמנות אחרי הנפילה במניה?
רוי שיינמן |