משפט

חדשות 12 בתביעת ענק: זה העיתונאי שנדרש לשלם 3 מיליון שקל

בשל פרסומים בהם הוא כינה את הערוץ ״אל-ג׳זירה 12", החליטו במערכת החדשות לתבוע את העיתונאי אלי ציפורי
מערכת ice |  5
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)

בחדשות 12 החליטו להוריד את הכפפות והיום (רביעי) הגישו תביעת לשון הרע בסך 3 מיליון שקל נגד איש התקשורת, העיתונאי הוותיק אלי ציפורי, זאת בשל כמות גדולה במיוחד של פרסומים בהם הוא כינה את הערוץ ״אל-ג׳זירה 12״ ובעוד שמות נוספים.

אבישי גרינצייג שיתף את דבר התביעה והוסיף: "גילוי נאות: ביני ובין מר אלי ציפורי התנהלו ומתנהלים הליכים משפטיים, וגם אני זוכה לשלל מחמאות והמצאות ממקלדתו באובססיביות נאה".
רק לא מזמן פרקליטות המדינה, אישרה למשטרה לזמן לחקירה את העיתונאי אלי ציפורי, בעקבות תלונתה של העדה במשפט נתניהו הדס קליין, על הטרדה ואיומים מצדו, והפרקליטות הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב נגד אלי ציפורי ואבי וייס, בגין הטרדת עד של הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ועדה מרכזית בתיק 1000 ו-2000.
קליין, לשעבר העוזרת האישית ששל איש העסקנון מילצ'ן, ומי נחשבת לעדת מפתח בתיק המתנות בו מואשם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הגישה את התלונה לפני כחודש, לאחר שציפורי פרסם בעמוד הטוויטר שלו תמונה של ביתה, החושפת שאת כתובת מגוריה בהרצליה.


‏כבר באוגוסט 2022, בא כוחו של אלי ציפורי, עו"ד ציון אמיר, מסר לי בתגובה על ההחלטה של היועמ"שית לחקור את ציפורי באזהרה: כי: "ההחלטה ניתנה באווירה של הפעלת לחץ תקשורתי כבד ויש להצטער שזו ההחלטה שנתקבלה. מר ציפורי לא עבר שום עבירה וחקירה זו לא תרתיע אותו מלהמשיך בעשייה העיתונאית שלו". כעת מוגש כתב אישום בנושא.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אלי ציפורי
    דב 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ערוץ 12 שמכונה ע"י אלי ציפורי מה לא נכון בדבריו יש שם עיתונאים בעלי שם שמותר להם להכפיש הממשלה והעומד בראשה זה מותר מיכיוון שכך יש תשובה לכל עיתונאי בעל דיעה תשובה כפי שאמורה להיות העומד בראש ערוץ 12 צריך לחשוב פעמיים צריך לחנך עלובי נפש אלו והם שצריכים לקבל תגובות כפי שצריך!!!. פשוט מגיע להם כנוי זה זאת האמת ואליה מצטרפים המוני הצד הימני של המפה וגם מרכז שמאל!!!
    סגור
  • 4.
    ? תביעה מגוכחת אין שום בעיה חוקית לכנות את 12 אל גזירה
    דן 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה לא אדם זה ערוץ מה גם שזה בהחלט תיאור מדויק של המציאות ב12
    סגור
  • 3.
    הם אכן מתנהגים כמו ערוץ התקשורת אלג'זירה
    טרומבון 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רוב העם חושב כך ....וההגדרה אלגזירה ממחישה לקורא את את התנהגות הערוץ ....אלי עיתוני ערוץ 12 ערוץ תקשורת בדיוק כמו אלג'זירה זו תביעת הפחדה שדינה להדחות על הסף וחיוב התובעים בהוצאות משמעותיות !
    סגור
  • 2.
    משפט בעייתי בשיתוף היועמשית
    אבי 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ובכן ערוץ 12 שייך ליועמשית והחלטתה בזוייה והיא נותנת לגטימציה לתומכי הטרור... בושה וחרפה ואכן ערוץ 12 במידה מסויימת משקף את הצד שתומך בטרור נקודה
    סגור
  • 1.
    אח"כ יגידו שהם לא כת.... (ל"ת)
    אי שם 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור