ויראלי

מגישת חדשות 12 לבד? הקשר עם המיליארדר היהודי נחשפת

למרות הנראות החיצונית, מתברר כי בין מנגיסטו וקורף שוררת מערכת יחסים ידידותית בלבד. השניים אכן מבלים זמן רב יחד, אך זאת במסגרת קבוצת חברים משותפת, הכוללת דמויות מוכרות נוספות מעולם הבידור הישראלי
מערכת ice | 
אלמז מנגיסטו (צילום מסך קשת 12)
בשבועות האחרונים, עולם הרכילות הישראלי געש סביב שמועות על קשר רומנטי בין מגישת החדשות אלמז מנגיסטו לאיש העסקים ברנדון קורף. השניים נצפו מבלים יחד ומשתפים תמונות משותפות ברשתות החברתיות, מה שהוביל לספקולציות רבות. אולם, ב-TMI חשפו תמונה שונה לחלוטין מזו שצוירה בתקשורת.
למרות הנראות החיצונית, מתברר כי בין מנגיסטו וקורף שוררת מערכת יחסים ידידותית בלבד. השניים אכן מבלים זמן רב יחד, אך זאת במסגרת קבוצת חברים משותפת, הכוללת דמויות מוכרות נוספות מעולם הבידור הישראלי. מקורות קרובים מדגישים כי הקשר ביניהם מבוסס על חברות וענייני עבודה משותפים, ולא על רומנטיקה כפי שנרמז בתקשורת. יתרה מזאת, נחשף כי קורף למעשה נמצא בתהליך של חידוש הקשר עם אהובתו לשעבר, מעיין בדש, מה שמחזק את ההבנה כי הקשר עם מנגיסטו הוא אכן ידידותי בלבד.

בעוד שהסיפור של מנגיסטו וקורף מתברר כמופרך, דווקא בקרב חוג החברים המשותף שלהם מתרקמת מערכת יחסים רומנטית אמיתית. הדוגמנית עדן פינס והזמר אושר כהן נמצאים, על פי מקורבים, בשלבים מתקדמים של מערכת יחסים, המתקרבת לכדי קשר רשמי ורציני. התפתחות זו מדגישה את המורכבות של עולם הסלבריטאים, בו קשרים חברתיים ורומנטיים מתערבבים ויוצרים לעיתים תמונה מבלבלת לציבור הרחב.
סיפור זה ממחיש את הפער שיכול להתקיים בין תפיסות הציבור והמציאות בחייהם של אנשי ציבור. בעוד שהתקשורת והרשתות החברתיות מייצרות לעיתים קרובות נרטיבים סנסציוניים, המציאות מורכבת יותר. הוא גם מדגיש את החשיבות של בדיקת עובדות מעמיקה בעידן של מידע מהיר ולא מאומת, ומזכיר לנו שגם לאנשי ציבור יש זכות לפרטיות ולמערכות יחסים מורכבות, בדיוק כמו לכל אדם אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה