פרויקטים

רגע לפני ראש השנה: איזו רשת מזון תחסוך לכם מאות שקלים בסל הקניות?

מציאות מורכבת המשלבת בין יוקר מחייה למלחמה מתמשכת, הופכת גם את הקניות לראש השנה למשימה מאתגרת. זאת הרשת שהרימה את הכפפה עם מבצעים שיאפשרו גם לכם להשלים את כל הקניות לחג תחת קורת גג אחת, מבלי להכביד על הכיס

בשיתוף חצי חינם | 
צילום shutterstock
ראש השנה תשפ"ה נמצא ממש מעבר לפינה, ולקראתו במיטב המסורת גם הקניות ברשתות המזון כבר מעלות בהדרגה הילוך. יותר ויותר ישראלים מתחילים להיערך לסעודות החג והאירוח, ומגיעים אל רשתות המזון לצייד את העגלות – בדגש על שני עקרונות מרכזיים: מוצרים טריים, ומחירים נגישים שלא יכבידו על הכיס.
הנחת העבודה הזו, שתכליתה לייצר גם השנה חג כהלכתו מבלי להיכנס להוצאות מנופחות, הופכת במציאות הנוכחית למורכבת פי כמה. לצד המלחמה המתמשכת, נדרשים משקי הבית להתמודד גם עם יוקר מחייה – המאופיין בעליות מחירים ברבים מתחומי החיים, ומחייב התנהלות כלכלית אחראית, שקולה ומאוזנת. כשמביאים בחשבון שלקראת החגים ההוצאות של רבות מהמשפחות על קניות מטפסות בעשרות אחוזים, האתגר לעמוד במסגרת תקציבית רק מקבל משנה תוקף.
את המענה המלא, הן בהיבט הצרכני והן בהיבט הכלכלי, ניתן למצוא ברשת המזון חצי חינם – המציעה מבצעים חגיגיים ומשתלמים לקראת ראש השנה, מחלקות טריות ואיכותיות ומבחר עשיר של מוצרים, ממש כמו בסופרים בחו"ל. מהמבצעים לראש השנה ניתן ליהנות כבר מעכשיו, ולחסוך מאות שקלים בסל הקניות. החזון של הרשת הוא ONE STOP SHOP: היצע רחב ומגוון של מוצרים תחת קורת גג אחת, מייתר את הצורך המייגע להתרוצץ בין חנויות, לעמוד בפקקים ולחפש חניה. בקיצור ולעניין, היעד כאן הוא לחסוך לצרכנים תרתי משמע – בזמן ובמחיר.

רשת חצי חינם. "היצע, טריות ואיכות – מבלי שנדרש להתפשר על המחיר" (צילום חצי חינם)
חוויית קניות משדורגת
ברוב המכריע של שולחנות ראש השנה, למנות הבשר והדגים מקום של כבוד. לכל משפחה ישראלית, עושה רושם, יש מתכון קלאסי שעובר מדור לדור: בין אם מדובר בגפילטעפיש עם חזרת ופלחי גזר, פילה סלמון צרוב במחבת או אפוי בתנור, או אנטריקוט עסיסי על הגריל. עבור מי שמעדיפים להתנסות במתכונים חדשים, ולאלו השואפים לשחזר את הטעמים האהובים מהבית – מחלקות הקצביה והדגייה, מחלקות הדגל של הרשת, יספקו את הפתרון המיטבי. כאן השילוש המנצח: טריות, היצע ואיכות הוא הבסיס – יותר כבר לא צריך להתפשר, גם לא על המחיר.
לכבוד החג המתקרב, גם מחלקות הבשר והדגים יוצאות עם מבצעים מיוחדים. בשביל סטייק איכותי, לא צריך לקרוע את הכיס או לפתוח תוכנית חיסכון. הצרכנות הנבונה מתחילה פה. מעבר למחיר שפוי, הפוקוס במחלקות הללו הוא על רפרטואר רחב ומוקפד, תוצרת טרייה ונקייה, תחלופת מוצרים מהירה ומכשור מתקדם. כל המוצרים במחלקות הבשר והדגים, יש להדגיש, נמצאים תחת פיקוח ובקרה רציפים של צוות ייעודי בהובלת הווטרינרית  של חצי חינם.
חווית קנייה משדורגת נמדדת לא רק באיכות המוצרים ובמחירים נגישים, אלא גם בטיב השירות. בכל אחד מסניפי הרשת צוות מיומן ישמח לענות על שאלות, לספק טיפים מקצועיים, לייעץ ולהמליץ, וכמובן לחסוך עמידה ממושכת בתור. כך לדוגמה, בסניף המרכזי של חצי חינם באזור התעשייה בחולון, כוללת הקצביה למעלה מ-40 נותני שירות, העומדים לרשות הלקוחות.
מענה מא' עד ת'
שיטוטים בסופרים מעבר לים, משאירים לא פעם את הישראלים פעורי פה. הזמינות, המבחר, השפע והגודל מייצרים חוויה שונה בתכלית ממה שהתרגלו לאורך השנים בארץ. עם הסטנדרט הזה מיישרת קו חצי חינם: סניפים רחבי ידיים, מגוון מחלוקות טריות ותכנון ידידותי שמאפשר התמצאות קלה, יסייע גם לכם להשלים את הקניות בנחת וברוגע, בלי עומס וצפיפות – ולא פחות חשוב: יחסכו מכם את המרוץ  בדקה ה-90, כשהמחירים שוב עלולים לטפס והמוצרים הרצויים כבר יחטפו מהמדפים.
פה זה ממש לא נגמר. היעד לספק מענה שלם, מא' עד ת', מתורגם לעוד יתרון מובהק שמציגה חצי חינם: קומת גלריה בשם "הקומה השנייה" עם שלל מתנות חג מקוריות וכל מה שצריך לעיצוב הבית ולמטבח, כמו גם מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים, מכשירי כתיבה, כלי עבודה, אביזרי נוי – וזו רק רשימה חלקית.

הקומה השנייה של חצי חינם. "מתנות לחג, וכל מה שצריך לעיצוב הבית ולמטבח" (צילום חצי חינם)
למי שפחות מתחבר לשטח, ומחפש חלופה דיגיטלית מבלי לקום מהכורסה, אתר האונליין של הרשת עושה את העבודה ומאפשר לכם לבצע את הקניות בלחיצת כפתור. בדיוק כמו בסניפים הפיזיים, גם באונליין ניתן ליהנות ממבצעים והטבות בסימן ראש השנה – ולקבל את הקניות עד פתח הבית.
חצי חינם היא רשת קמעונאית כחול-לבן המפעילה כיום שבעה סניפים בלב אזורי הביקוש – בערים חולון, ראשון לציון, הוד השרון ופתח תקווה. במהלך פרק הזמן הקרוב עתידה הרשת להתרחב, כשתשיק סניף חדש בעיר רחובות.
(בשיתוף חצי חינם)