תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 חושפת: כך אני באמת נראית מאחורי הקלעים

מגישת החדשות משתפת סרטון נדיר שלה מאחורי הקלעים כשהיא נראית שונה לחלוטין מהדרך שבה הצופים רגילים לראות אותה ביום ביום
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
מגישת ערוץ 14 רונה לוי חושפת סרטון נדיר שלה מהצילומים מאחורי הקלעים בזמן שהיא מגישה חדשות.
בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה מתוך אולפני ערוץ 14 רואים אותה נועלת כפכפים ולבושה במכנסי ג'ינס. זאת בניגוד מוחלט לחלק העליון של גופה שמכוסה בג'קט מכובד ומהודק.
 
@ronalevy1 שמה לכם את האמת על הטלוויזיה😅 #טלוויזיה #ערוץ14 #פוריו #תקשורת ♬ Can Can (Hardstyle Mix) - Da Tweekaz & High LEvel

נזכיר כי מגיש וכתב חדשות 12 יאיר שרקי שיתף סרטון דומה לפני מספר שבועות. מחוץ לאולפנים, ללא מזגן ובעיצומו של אוגוסט, מתברר שהמראה שלו הרבה פחות רשמי ושהכתב נוהג לעטות על עצמו ג'קט רק כדי להסתיר מה קורה מהמותניים ומטה.
בסרטון אותו שיתף שרקי עם עוקביו באינסטגרם, האמת המלאה נחשפת. הכתב, שנראה בג'קט שחור מכובד על מסך הטלוויזיה ובאמצע דיווח לאולפן, מתועד במקביל ממקום הדיווח בחצר בית, כשהוא אוחז במיקרופון ומדווח למצלמה בלבוש מרושל של מכנסי שורטס מג'ינס וכפכפים של טבע נאות.
בין המגיבים לפוסט החושפני, השחקן והזמר רן דנקר, שכתב לשרקי "אחד ויחיד". אושיית הרשת, ליאל אלי שכינתה את העיתונאי "אייקוני". ועוקבים נוספים שטענו ששרקי סוחב על עצמו מנהג משנות הקורונה. "מותניים ומעלה – ג'יימס בונד. מותניים ומטה – מתנחל ומדריך בצופים", הוסיפו המגיבים המופתעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה