תקשורת ומדיה

יאיר שרקי חושף איך הוא באמת נראה מחוץ לאולפן

באמצע אוגוסט וללא מזגן, הכתב והפרשן לענייני דתות של חדשות 12 נראה שונה מאוד מהלוק המוכר באולפנים. זה מה שמסתתר מתחת לג'קט המכובד והרשמי של הכתב הפופולארי

מערכת ice |  2
יאיר שרקי (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
את הפרשן והכתב לענייני דתות של חדשות 12, יאיר שרקי, אתם רגילים לראות מגיש את תכניתו "אברי ושרקי" לצד אברי גלעד ומתארח לפרשנות באולפנים – שם הוא תמיד נראה בלבוש מכובד ורציני.
מחוץ לאולפנים, ללא מזגן ובעיצומו של אוגוסט, מתברר שהמראה הרבה פחות רשמי ושהכתב נוהג לעטות על עצמו ג'קט רק כדי להסתיר מה קורה מהמותניים ומטה.
בסרטון אותו שיתף הערב (חמישי) שרקי עם עוקביו באינסטגרם, האמת המלאה נחשפת. הכתב, שנראה בג'קט שחור מכובד על מסך הטלוויזיה ובאמצע דיווח לאולפן, מתועד במקביל ממקום הדיווח בחצר בית, כשהוא אוחז במיקרופון ומדווח למצלמה בלבוש מרושל של מכנסי שורטס מג'ינס וכפכפים של טבע נאות.

בין המגיבים לפוסט החושפני, השחקן והזמר רן דנקר, שכתב לשרקי "אחד ויחיד". אושיית הרשת, ליאל אלי שכינתה את העיתונאי "אייקוני". ועוקבים נוספים שטענו ששרקי סוחב על עצמו מנהג משנות הקורונה. "מותניים ומעלה – ג'יימס בונד. מותניים ומטה – מתנחל ומדריך בצופים", הוסיפו המגיבים המופתעים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יאיר שארקי
    הרמינה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוגמא ומופת איך צריך להיות ולהתנהג עיתונאי, כתב ומגיש טלויזיה... תמיד מקצוען, חכם, לא נופל לרכילות או להתלהמות, נעים לראות אותו ולשמוע אותו, ענייני ונעים אהל תמיד נאמן לאמת שלו... ממש תענוג
    סגור
  • 1.
    אוהבת אותו! מהמם אחד!
    לירי 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטריקו לבנה היית יוצא לא פחות חתיך,בשידור?????
    סגור