תרבות ופנאי

אייל גולן: "להתאבל ולא לתת לשום דבר אחר להפריע"

אייל גולן שחרר היום שיר חדש בשם "את לי הנצח". בנוסף, הוא פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מסביר מדוע הוא שוחרר היום ולא בתאריך המקורי בו היה אמור לצאת
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
אחד הזמרים המצליחים בישראל שמרגש את הקהל כבר שלושה עשורים על הבמות הגדולות ביותר, שחרר היום (שלישי) שיר חדש, מרגש ומלא תקווה, יום לאחר שציינו את יום השנה לאירוע הקשה ביותר בתולדות המדינה, טבח ה-7 באוקטובר.
במקביל לפרסום השיר, פרסם גולן גם פרט מפתיע נוסף עליו, ובישר כי השיר שוחרר באיחור של יום, מאחר והתאריך שנקבע מראש הוא ב-7 באוקטובר, כאשר מדובר בהחלטה סימבולית לאור מה שהתאריך הזה מסמל ויסמל לעד. 

בפתח דבריו כתב גולן: "השיר הזה היה אמור לצאת אליכם אתמול, ביום בו ציינו שנה ליום הכי קשה וכואב שידענו, אבל הרגשתי שכל מה שהיינו צריכים אתמול הוא להתאבל ולהנציח את הגיבורים שלנו ולא לתת לשום דבר אחר להפריע".
"אני מתפלל שמפה נקום, נצמח, נגדל ונבנה מחדש. בתקווה ובאמונה של ביחד. אני מקדיש את השיר הזה למדינה שלנו, לאנשים הטובים שחיים בה שהופכים אותה למדינה הכי חזקה ומיוחדת בכל העולם! ולא נשכח ולא נעצור עד שכל החטופים והחטופות ישובו לכאן. אין לנו ארץ אחרת". הוסיף הזמר בפוסט שכתב.
כזכור, גולן אחראי גם לאחד השירים שהפכו למעין "המנון" המלחמה. כמובן שמדובר בשיר שהפך ללהיט, "עם ישראל חי". השיר שיצא לאחר שנפתחה המלחמה הקשה עלה בדירוגים והפך במהרה לאחד השירים המושמעים ברדיו והנצפים ביותר ברשת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלך
    מלך 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלך!!!!!
    סגור