ויראלי

אייל גולן מפרגן: "אח שלי ואהוב ליבי בשיר חדש"

אחד הזמרים האהובים במדינה, אייל גולן, פרגן באינסטגרם שלו לזמר אהוב נוסף בישראל. "אח שלי ואהוב ליבי בשיר חדש", כתב גולן בסטורי שפרסם עם תמונתו של הזמר
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום ניר אימיתי)
אייל גולן ידוע כזמר שמרבה לפרגן לזמרים אחרים ובמיוחד כאלו שהוא אוהב. הוא מרבה להזמין אמנים להתארח בהופעותיו הרבות או לבצע דואטים צבעוניים עם זמרים אחרים. לאחרונה הוא אף זכה לארח את ילדיו על הבמה ופניו הגאות אמרו הכל.
אתמול (ראשון) פרסם גולן בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, את תמונת הרקע של השיר החדש של חברו והזמר האהוב, דודו אהרון. שירו החדש של דודו אהרון, "אל אל ישראל", התפרסם אתמול ועלה לחשבון היוטיוב הרשמי של אהרון, בו הספיק לקבל כבר עשרות אלפי צפיות.
השיר של אהרון שזור בתקופה הקשה בה נמצאת מדינת ישראל, ומנסה בדרכו של אהרון להפיג קצת את המתח ולתת רגע של שמחה. מילות השיר החדש של אהרון מבקשות לקרב בין החלקים השונים בעם ישראל וקורא לאחדות בעם.

 

ברמת הפרגונים נראה כי מדובר באקט הדדי בין שני החברים הטובים וזמרי הענק, שאחראיים ללא מעט להיטים הנשמעים מדי יום בישראל. רק לאחרונה פרסם אהרון מילות פרגון חמות לחברו הטוב אייל גולן, לאחר שזה הצליח למכור את כל הכרטיסים לארבע הופעותיו בקיסריה תוך זמן קצר.
"אח שלי היקר והאהוב, המלך הבלתי מעורער של המוזיקה הישראלית לדורותיה! ה-4 סולד אאוטים בבלומפילד זה משהו שלא נעשה כאן אי פעם בישראל, גם לא בקנה מידה בינלאומי ברמת הכוכבים הכי גדולים שהגיעו לפה מחו"ל להופעות בארץ". כתב אהרון לגולן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייל תמיד היה אחד מהג'מעה.
    העם עם הגולן!! 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אוהבים אותך המון גבר.
    סגור
  • 1.
    יחיד ומיוחד!
    כוכב 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אייל גולן דודו אהרון מנצחים את העצב! תבורכו תמיד - אמן!
    סגור