ויראלי

שופטת מאסטר שף מאוכזבת: "כולם צעירים ממני ב-20 שנה"

רותי ברודו תשפוט בעונה המיוחדת של מאסטר שף עם מיכל אנסקי, השף אבי ביטון והשף יובל בן נריה: "מרגישה כמו הסבתא היציבה שלהם. כולם צעירים ממני ב-20 שנה וזה לא קל עם הגן ילדים. נורא כיף, יש אנרגיה טובה לכולנו. טיפ? לא להתחכם. דברים צריכים להיות מדויקים ופשוטים".
מערכת ice |  1
רותי ברודו (צילום יוטיוב/ כאן 11)
ביום שבת הקרובה, עולה העונה החדשה של "מאסטר שף – נבחרת החלומות" לשידור בקשת 12, ממש בצאת כיפור והשופטת רותי ברודו משתפת בריאיון למאקו על הציפיות שלה מהמשתתפים וגם על החיבור לסגל השופטים, כמו כן אי אפשר שלא לדבר על המצב במדינה.
ברודו אומרת בראיון: "גדל כאן דור של טבחים מאוד טובים, יוצאי מאסטר שף. ברובם נשים, שזה מאוד משמח כמו לגלות את הלוחמות במלחמה למשל. גם כאן יש עוצמה נשית וכישרונות מאוד מפתיעים. הם מרגישים בתחרות רגילה לגמרי. המתח וההתלהבות הם אותו דבר, לא משנה שהם עשו את זה כבר פעם. רואים הרבה ניסיון וידע שכנראה בתחילת הדרך יש פחות ממנו, לכל אחד כאן יש חוט שדרה ואפשר לזהות את המנות שלו".

היא סיפרה: "אני בוחנת אותם כבעלי מקצוע ולא חובבנים. אני מסתכלת על דברים שבתוכנית הרגילה, אני קצת יותר גמישה בהם. ההבדל מעונות קודמות? רמה של מסעדנים. טעמים מאוזנים. בעיניי מנה צריכה להיות כמו עיגול, אני מרגישה טעמים של אוכל בתוך הפנים שלי, אפילו באוזן. כשהכל משתלב יש שלמות ואיזון מוחלט".
ברודו תשפוט בעונה המיוחדת עם מיכל אנסקי, השף אבי ביטון והשף יובל בן נריה: "מרגישה כמו הסבתא היציבה שלהם. כולם צעירים ממני ב-20 שנה וזה לא קל עם הגן ילדים. נורא כיף, יש אנרגיה טובה לכולנו. טיפ? לא להתחכם. דברים צריכים להיות מדויקים ופשוטים".
על התקופה הנוכחית בצל המלחמה סיפרה: "שאנחנו צריכים להיות תמיד טובים אחד לשני, לא רק בשעת מלחמה. זה אחד הדברים ההזויים בעיניי, שרק כשאנחנו על סף תהום כולנו מתחברים. אפשר לעשות את זה לפני שעומדים על סף הבור. חבל לי שרק בימים כאלה אנחנו כל כך טובים אחד לשני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שטוב לא נראה את השחצנות של אהרוני (ל"ת)
    דוד 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור