טלוויזיה

כוכבת מאסטר שף חושפת לראשונה: האם היא בדרך לפוליטיקה?

אשת העסקים, המסעדנית ושופטת מאסטר שף, רותי ברודו, חושפת את עמדותיה על הפוליטיקה הישראלית, והאם היא בדרך לריצה עצמאית בבחירות הקרובות? וזו התשובה שלה
מערכת ice | 
רותי ברודו (צילום מסך רשת 13, פייסבוק/בראסרי)
שופטת מאסטר שף וMKR המטבח המנצח, רותי ברודו, חושפת לראשונה היום (ראשון) האם היא בדרך להסבת מקצוע ולפוליטיקה הישראלית, והתשובה על כך הייתה חריפה ונוקבת גם בכל הקשור לאיך שאשת העסקים תופסת את הפוליטקיה הישראלית.
הבחירות בישראל כרגע עוד לא באופק, גם לאחר פרישת בני גנץ ואייזנקוט מהממשלה, וזאת על אף שמות שעולים מחדש כמו ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, ואפילו שמו של הדובר הלאומי לשעבר איילון לוי. הפוליטיקה הישראל משוועת לנשים חזקות בשלטון שיוסיפו את הייצוג הראוי, ועתה נותר לשאול האם אשת העסקים רותי ברודו תהיה זו שתנסה להצטרף לעגלת הבחירות.
בערב טוב עם גיא פינס, שאלו את שופטת מאסטר שף, האם היא בדרך לפוליטיקה, ועל כך ענתה ברודו בסירוב מוחלט: "יש מספיק נשים פנויות", אמרה. בתוכנית של קשת 12 לא הסתפקו בתשובה וניסו לשאול בשנית אם אין שום סיכוי לכך, ועל כך השיבה: "לא מה פתאום. זו קללה פוליטיקה, המילה הזו מקוללת. אנשים טובים הופכים להיות פחות טובים, אני לא יודעת למה".
 

כזכור, ברודו התראיינה לאחרונה לפודקאסט של דורין אטיאס, שם התגאתה בנתוני הרייטינג של מאסטר שף בקשת 12. לשאלה האם היא צופה בערוץ 14 ובפטריוטים, השיבה אז ברודו בשלילה. מתוך הריאיון זכורה דווקא אמירתה של אטיאס ששיתפה את תחושותיה על ערוץ 14 ועל תכנית הפטריוטים: "אני רואה, זה מסקרן. זו תוכנית מסקרנת מאוד. זה מסקרן אותי לראות מה מניע את היצורים האלה. באמת, זה חקר אנתרופולוגי. זה כמו שאני אוהבת לראות האח הגדול. אני לפעמים רואה את זה על מיוט". ינון מגל תקף אז בחזרה על תגובתה של אטיאס: "חקר אנתרופולוגי: "מה מניע את היצורים האלה".

יש לציין שגמר מאסטר שף ששודר בתחילת החודש גרף 19.4% רייטינג וכ-551 אלף צופים. תוכנית הריאליטי של קשת 12 ניצחה באותו יום את הפריים-טיים, מעל האח הגדול של רשת 13 שגרפה 14.7% רייטינג, הפטריוטים של ערוץ 14 עם 8.6% וחדשות הלילה של כאן 11 במקום הרביעי עם 4% רייטינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה