ויראלי

סיון רהב מאיר משתפת בהתרגשות: "זכינו לשטף של בשורות טובות"

מגישת חדשות 12 שיתפה סיפור אישי ומרגש ועודדה את העוקבים בימים הקשים שהם חווים: "השנה האחרונה הייתה עמוסת כאב ואתגרים לכולנו"
מערכת ice |  1
סיון רהב מאיר
מגישת חדשות 12 סיון רהב מאיר שיתפה היום (רביעי) פוסט עם סיפור שריגש את העוקבים.
שלוש צעירות שלחו לה שהיו רווקות עד גיל מאוחר והתחתנו תוך חודשיים, ותוך שנה הפכו גם לאימהות ל-3 ילדים. כל זה בזמן שמתנהלת מלחמת חרבות ברזל.
בפוסט שפרסמה סיון רהב מאיר היא כתבה כי למרות הייאוש שאחז בשלושתן, הן לא ויתרו על הסוף הטוב שלהן: "לפני שנה ומשהו, היינו שלוש שותפות בדירת רווקות בירושלים. שלוש בנות בגילאי 33-35, אחרי שנים ארוכות ומתישות של חיפוש, שלפעמים גם הייאוש התגנב אליהן. ובכן, בתוך חודשיים (!) שלושתנו התחתנו, וכשנה לאחר שלוש החתונות, זכינו כולנו להפוך לאימהות. קשה לתאר במילים את שלמות השמחה המשותפת".
היא המשיכה לשתף את הסיפור: "אולי לא סתם, בימי הרווקות, בחרנו לקרוא לקבוצה המשותפת של הדירה שלנו בווטסאפ 'בשורות טובות'... באמת זכינו לבסוף לשטף של בשורות טובות, ברצף, בהפתעה, בהודיה. השנה האחרונה הייתה עמוסת כאב ואתגרים לכולנו. למעשה, שלושתנו העברנו חלק גדול מההריונות הרחק מהחתנים שלנו, שהיו על מדים. לפני כמה ימים התקיימה ברית המילה של התינוק השלישי, ואני מסתכלת אחורה וכותבת כדי להגיד לכולם שהכול אפשרי. השם יתברך לא מלמד אותנו סטטיסטיקה. אין לו שום מעצור מלהושיע אותנו".
בהמשך חשפה סיון רהב מאיר כיצד קראו השותפות לילדים שנולדו במהלך המלחמה: "לשלושת הילדים שלנו קוראים:
נעמי – על שם אימא של ענבל שהייתה אישה שמידת הנועם אפיינה אותה מאוד,
תמר – הבת שלנו, מלשון תם-מר, שתחלוף המרירות ותבוא המתיקות של התמר הישראלי,
ועמיחי-אורי – כי כאשר עם ישראל חי, והוא מאוד חי עכשיו, זה האור שלנו.
הלוואי שכמו בדירה הקטנה שלנו, ובסיפור האישי שלנו, נזכה שכל עם ישראל יופתע לטובה השנה, מעל לכל החלומות. בשורות טובות! לוטם ורקר, גם בשם ענבל בן-שלום ומוריה קובלסקי".
  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב. (ל"ת)
    יפעת 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור