תקשורת ומדיה

אייל גולן סופג טענות קשות: "אם לא תעשי את זה את לא תחזרי הביתה"

טענות קשות של העיתונאית אורלי וינלאי נגד אייל גולן ופרשת 'משחקי חברה': "הוא היה דמות להערצה. הן באו אליו הוא היה מקסים אליהן, הוא לקח אותן להופעות ואז אמר להן כשאני עולה על הבמה תהיי עם החבר שלי"

מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
העיתונאית, אורלי וילנאי, חזרה השבוע לפרשת אייל גולן בפודקאסט שלAll in  עם העיתונאי שלומי אלדר. וילנאי, שערכה בעבר תחקיר על הפרשה שכונתה "משחקי חברה", יחד עם בן זוגה, גיא מרוז, טענה שפמליית גולן נשארה בקשר עם המתלוננות שנטען נגדן שהן שקרניות.
"גילינו שהשקרניות בקשר איתם, שהן מבקשות מהם רשות לדבר. זאת אומרת איך אתם בקשר עם מישהי שכמעט הרסה לך את החיים? הבנו שהיה שם איזה הליך של כנראה אולי לקנות את השקר הזה".
וילנאי המשיכה ותיארה את המפגש שלה ושל מרוז עם צעירות נוספות שנחקרו לכאורה בפרשה וסיפרה: "הגענו לבנות שחקרו אותן כשהן היו טיפה יותר בוגרות 17, 18 שבאות מבתים הרוסים והרסו להן את החיים באמת ברמות. אני בקשר איתן עד היום, זה אי אפשר לתאר מה שהוא וחבריו ואבא שלו עשו שם, אבל הוא היה דמות להערצה. הן באו אליו הוא היה מקסים אליהן, הוא לקח אותן להופעות ואז אמר להן כשאני עולה על הבמה תהיי עם החבר שלי אם לא תעשי את זה את לא תחזרי הביתה. כל מיני דברים שחייבו אותן להיות שק בידי החברים ואייל גולן והן עברו תופת".
 

על פי העיתונאית, התחקיר שלה ושל מרוז, ששודר בשנת 2019 ברשת 13 הפך את השניים לאויבי חצי עם, כהגדרתה: "כל מי שברחוב צורח לנו שמאלנים וזה, גם אז רצה להרוג אותנו, אבל אני מאוד גאה בתחקיר הזה ואני חושבת באמת שנעשה כאן דבר שאולי הוא לא פלילי לפי החלטת המשטרה אבל באופן ברור"...
יש לציין כי בפרשת משחקי חברה שהחלה ב-2013 הוגש כתב אישום רק כנגד אביו של גולן, דני ביטון, לו נפסק מאסר בפועל. נגד שאר המעורבים, כולל גולן, נסגרה החקירה ללא הגשת כתב אישום. בשנת 2020 נפתחה החקירה בפרשה מחדש, עקב פניה של נערות למשטרה עם עדויות חדשות. בשנת 2022 התיק נגד הזמר נסגר מחוסר ראיות.
בית המשפט סירב בזמנו לבקשת חדשות 13 לשדר בסרט התחקיר של מרוז ווילנאי צילומים מחדר החקירות בהם נראה לכאורה גולן שר, מתלוצץ ומתחבק עם חוקריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה