תרבות ופנאי

גרושתו של אייל גולן בווידוי מטלטל: "מרסק את הנשמה"

לאחר שנחשפה לדואט המרגש של עברי לידר ויובל, אשר בעלה נרצח בפסטיבל הנובה בשבת השחורה, מיהרה דניאל גרינברג להגיב על כך בסטורי שפורסם בחשבון האינסטגרם שלה. דניאל גרינברג: "איזה כאב אנשים נאלצו להישאר לעד! כמה חוזק צריך, איזה התמודדות...אוף"

מערכת ice | 
דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום אינסטגרם)

דניאל גרינברג, גרושתו של הזמר אייל גולן, מרבה להביע את רגשותיה ועמדותיה ברשת החברתית אינסטגרם. לאחר שסיפרה בפתיחות על הקשר המורכב עם בעלה לשעבר, לאחרונה התייחסה גרינברג לדואט המטלטל של עברי לידר ויובל, אשר בעלה נרצח בפסטיבל הנובה, אשר נערך בטקס הזיכרון האלטרנטיבי ל-7 באוקטובר של משפחות החטופים והנרצחים. 

דניאל גרינברג שיתפה את הדואט המרגש של השניים לשיר "זכיתי לאהוב", במהלכו יובל פרצה בבכי על הבמה בפארק הירקון בעקבות מותו הטרגי של בעלה בפסטיבל הנובה. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה דניאל גרינברג: "וואי כל סרטון ביום הזה מרסק את הנשמה".

(צילום: daniel_greenbergg@)

עוד כתבה הדוגמנית ואשת העסקים המוכרת: "עם איזה כאב אנשים נאלצו להישאר לעד! כמה חוזק צריך, איזה התמודדות...אוף. אמן שלא תדעו עוד צער לעולם".  לאחרונה, סיפרה אשת העסקים והדוגמנית המוכרת, דניאל גרינברג, לעוקביה ברשת החברתית כי הטיול שארגנה לחו"ל בוטל.
בסשן שאלות ותשובות שקיימה דניאל גרינברג עם עוקביה, ציינה הדוגמנית ואשת העסקים המוכרת: "הטיול לחו"ל? בוטל! למה? כשראיתי שהמצב מתחמם זה ירד מהפרק. הכל לטובה והכל מאת השם".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה