תרבות ופנאי

דניאל גרינברג בהצהרה מרגשת: "מזל טוב לגבר של חיי"

מזל טוב: רון, בנם של דניאל גרינברג ואייל גולן, חוגג היום יום הולדת 3. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה דניאל גרינברג: "מזל טוב לאחד והיחיד שלי"

מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
גרושתו של הזמר אייל גולן, דניאל גרינברג, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם בחייה המעניינים. לאחר שהותקפה על ידי גולשות ברשת החברתית שטענו כי היא מוכרת תיק למחשב נייד בלא פחות מ-620 שקלים במותג שלה "מיאל", דניאל גרינברג עולה שוב לכותרות והפעם בהיקשר משמח יותר. 
מוקדם יותר היום (שני) פרסמה דניאל גרינברג, הדוגמנית ובת זוגו לשעבר של אייל גולן, פוסט מרגש לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מברכת את בנה רון ליום הולדת 3. כידוע, רון ומיאל, אותם חושפת הדוגמנית ברשתות החברתיות, הם הילדים המשותפים של דניאל גרינברג ואייל גולן. 
בפוסט המדובר, העלתה הדוגמנית ואשת העסקים מספר תמונות של בנה רון וכתבה: "Happy birthday to my one and only". בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה דניאל גרינברג תמונה מרגשת במיוחד בה היא מחבקת את בנה רון. לצד התמונה, כתבה גרינברג: "מזל טוב לגבר של חיי". 

(צילום: daniel_greenbergg@)
כאמור, לאחרונה התמודדה גרינברג עם ביקורת קשה מצד מספר עוקבות שטוענות כי זה מוגזם לתמחר תיק למחשב נייד בסך 620 שקלים. בעקבות כך, מיהרה גרינברג להגיב להודעה ששלחה לה אחת העוקבות בנושא וכתבה: "נגיש למי? חיים, מה שלא נגיש לך, נגיש למישהו אחר. כשבעל עסק מייצר מוצר ברמה גבוהה, יש לזה תג מחיר".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל היקר
    שקד 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא נשכח ולא נסלח לעולם על הפותמוביל. מאחל לך שיעשו לאלין בדיוק מה שעשית לאותן ילדות קטינות ומסכנות
    סגור
  • דניאל גרינברג
    טלי 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אדם מגעיל ודוחה לשנה החדשה זה מה שהפה המסריח שלך יודע לאחל. לך לעשות חמוצים ממורמר קנאייייי
    סגור