תרבות ופנאי

שנה אחרי הקאמבק לדניאל גרינברג: עם מי אייל גולן הגיע לכותל המערבי?

רגע רוחני לזמר שמילא את קיסריה בשבועות האחרונים: אייל גולן הגיע עם בנו ליאם לסיור סליחות בכותל - שנה בדיוק אחרי שביקר במקום עם דניאל גרינברג והודיע על קאמבק של השניים. צפו בזמר מתפלל מעל רחבת הכותל לקול אמירת סליחות מהקהל 

מערכת ice | 
אייל גולן ודניאל גרינברג בכותל, ספטמבר 2023 (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של דניאל גרינברג daniel_greenbergg@)
אייל גולן הגיע הלילה לסיור סליחות בכותל המערבי, לכבוד חודש אלול. הזמר שהיה מלווה בבנו ליאם ובחברים קרובים, נכנס למנהרות הכותל וקיבל הסבר מנציגת רשות העתיקות על החפירות המבוצעות בנקודה שמתחת לרחבה הקדושה. החבורה צפתה בנוסף בסרטון על תולדות בית המקדש והעלייה לירושלים וגולן הספיק גם להצטלם עם מעריצים בסמוך.
 
באדיבות: איציק אוחנה "כיכר השבת"רגע השיא של הערב נרשם כאשר גולן עלה למרפסת המשקיפה על רחבת הכותל – שם התפלל והאזין לקול תקיעת השופר ולאמירת הסליחות המסורתית מצד המתפללים שגדשו את הרחבה. כזכור, על פי מנהג בני ספרד נהוג לומר סליחות, מתחילת חודש אלול (חוץ מראש חודש) עד יום הכיפורים, משעת חצות הלילה.
הביקור מתרחש שנה בדיוק לאחר הביקור הקודם של גולן בכותל בחודש אלול, אז הגיע לרחבה עם דניאל גרינברג גרושתו שהעלתה תמונה משותפת של השניים והכריזה לעוקביה: "תודה להשם על חיבור נשמות מחדש". מאז, גולן וגרינברג הספיקו שוב להיפרד.
כזכור, הזמר התבטא לפני שנה (טרם המלחמה) כנגד מי שמנעו תפילות יום כיפור בתל אביב ואמר: "אני לא מצליח להבין מה קורה במדינה שלנו. משהו מטורף, הגענו לזמנים קשים מאוד. אם לא נוכל להתפלל כמו שאנחנו רוצים, אז מה נשאר?". גולן אף קרא לאהבת חינם: תאהבו אחד את השני – רק ככה אנחנו ננצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה