ויראלי

אייל גולן נחשף: "מי שיצאו נגדו, עשו דברים שאלוהים ישמור"

זאב נחמה סיפר האם פרשת 'משחקי חברה' השפיעה על הקשר עם הזמר: "אני לא שופט, אני לא בית משפט, אני לא שוטר, אני מכיר את הבן אדם ומכיר כל כך הרבה סיפורים מהתעשייה על אנשים, שהסיפורים מתחוורים לעומת מה ששמעתי פה. אמיתי. כולל כאלה שיצאו נגדו בתקשורת ועשו דברים שאלוהים ישמור"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
הדרך של זאב נחמה ואתניקס, עם הזמר אייל גולן, נקשרה כבר לפני כמעט 30 שנה. הם היו שם בתחילת דרכו והכניסו אותו לקדמת הבמה ולמיינסטרים כשלרוב הדלת הזו הייתה סגורה לזמרי המזרחית. כעת, נחמה התראיין בפודקאסט של איתי סגל וסיפר על העבר וגם האם הפרשה בה גולן היה מעורב, 'משחקי חברה', העיבה על הקשר?
נחמה ענה לשאלה האם יש אייל גולן ללא אתניקס? "עצם זה שעשינו את האלבום וחווינו את הקטע שאף חברת תקליטים לא רצתה, אני זוכר מה עברנו בהתחלה, הגעתי לתחנות רדיו עם הסינגלים ואומרים לי 'אנחנו לא משמיעים כזה דבר'. מה זה לא משמיעים? לוקחים את הדיסק ומשליכים על השולחן כאילו הבאתי להם משהו נגוע. מסתכלים על התמונה, רואים שהאדם טיפה כהה ושואלים אם הוא מזרחי". 

האם הם בקשר? "איזו שאלה? הופענו איתו עכשיו בבלומפילד, והוא תמיד יהיה הדבר הכי קרוב לנו ועשינו איתו מסע חיים. אני לא שופט, אני לא בית משפט, אני לא שוטר, אני מכיר את הבן אדם ומכיר כל כך הרבה סיפורים מהתעשייה על אנשים, שהסיפורים מתחוורים לעומת מה ששמעתי פה. אמיתי. כולל כאלה שיצאו נגדו בתקשורת ועשו דברים שאלוהים ישמור".
לסיום הסביר: "ולא שומעים על זה כי ככה העולם, לבן שחור, זה עניין של צבע בהרבה מקומות. זה מאותם מקומות שבאתי וזרקו את הדיסק ולא רצו להשמיע, ואותם מקומות שהתייחסו יפה לאנשים שמביאים בקושי 200 איש בזאפה. אייל גולן, חלק גדול מהפרשה לרעתו היה בגלל מי שהוא ומה שהוא מייצג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה