ויראלי

גרושתו של אייל גולן כועסת על הלקוחות: "את לא חייבת לקנות"

עוקבת תקפה באינסטגרם את דניאל גרינברג בנוגע לתיק שמכרה דרך המותג שלה מיאל: "620 לתיק מחשב. מי מת, מה קרה?", גרינברג השיבה לה בכעס: "את לא חייבת לקנות, יפה שלי". על כך ענתה לה אותה עוקבת כועסת: "ברור שאני לא חייבת, אבל מחיר נגיש לפחות" ואיך זה הסתיים?
מערכת ice |  3
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, שבעצמה הפכה לאשת עסקים בעלתה המותג "מיאל" על שם בתה, נקלעה לשיח לא נעים עם אחת העוקבות בנוגע למחירו המופרז לדעתה של אחד התיקים הנמכרים, כאשר גם התשובה שקיבלה העמיקה את העימות בין הצדדים. 
אותה עוקבת תקפה תחילה: "620 לתיק מחשב. מי מת, מה קרה?", גרינברג השיבה לה בכעס: "את לא חייבת לקנות, יפה שלי". על כך ענתה לה אותה עוקבת כועסת: "ברור שאני לא חייבת, אבל מחיר נגיש לפחות".

גרינברג זעמה על הטענות: "נגיש למי? חיים, מה שלא נגיש לך, נגיש למישהו אחר. כשבעל עסק מייצר מוצר ברמה גבוהה, יש לזה תג מחיר", טענה. לאחר מכן העוקבת שינתה את הווליום והחלה לקחת את השיח למקום מרגיע. "אני באמת מעריכה את העבודה הקשה והיצירתיות שהשקעת בתיק. עם זאת, חשוב לזכור שיש גם צד של קהל לקוחות לקחת בחשבון. 620 זה מחיר גבוה מאוד לתיק מחשב, גם אם הוא איכותי".
עוד היא הפנתה לגרינברג: "אולי גם כדאי לקחת בחשבון שהמותג שלך קטן ופרטי. זה לא מצדיק תמחור כאילו זה מותג יוקרה. ואולי כדאי לך לשקול מחיר יותר תחרותי. הכי קל להגיד 'אם לא נגיש לך, אז למישהי אחרת כן'. הכי קל להגיד 'אל תקני' במקום להקשיב לפידבק אמיתי. היה מצופה ממך להבין ולהתחשב במצב יוקר המחיה".
גרינברג כתבה על כך: "מאמוש, כנראה שלא הבנת את הנקודה. התיקים כבר סולד אאוט, זאת אומרת שיש מי שהמחיר הזה כשהשקעה חד פעמית לא כזה יקר. ולכן, כל אדם ירכוש מה שנוח לרוחו ולכיסו. יש מחיר של מוצר, ויש את החלטת הלקוח האם לרכוש או לא. זה הכל. מצטערת שזה יקר לך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חיים מאמוש
    רחלי 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים, מאמוש, יפה שלי.. שפה כנה ועשירה
    סגור
  • 2.
    חסרת חשיבות
    נון 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לי שאלה אליכם? אצם מקבלים משכורת מאדם חסר חשיבות,מה כל הפרסומים כל רגע שהאדם הזה נושם אתם מםרסמים די , יש מלימה ויש אנשים הרבה יותר מעניינים..
    סגור
  • 1.
    המותג מיאל
    סאן 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל פה צודקת... ואם היה לואיזה וטון מחיר של אלפי דולרים ! היא רואה במותג שחה זה המחיר מי שמתאים לו ויפה לו יקנה! מי שזה ייקראו לא יכול אן לא בא לו מרגיש פרייר גם צודק אל תקנה! אבל דניאל למה היד עם הטבעת על הפרצוף חחחח להראות את הטבעת !
    סגור