ויראלי

דניאל גרינברג בבקשה חריגה: "חייבת עזרה"

אחרי משבר המטפלת, דניאל גרינברג חווה תקופה מלאה בשינויים ופרידות וכעת היא מבקשת גם עזרה מהעוקבים והעוקבות שלה בחשבון האינסטגרם: "כרגיל הכל אצלי בלחץ בדקה התשעים"
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
דניאל גרינברג חווה תקופה מלאה בשינויים ופרידות. זה התחיל בכך שהדוגמנית ובן זוגה לשעבר אייל גולן נפרדו, נמשך עם הפרידה מהמטפלת של הילדים שלה מאיה זיו, פרידה מהסוכנות שמייצגת אותה והיום (ראשון) היא מפרסמת בקשה חריגה מהעוקבים שלה.
בסטורי שפרסמה באינסטגרם שלה כתבה דניאל גרינברג כי היא צריכה עזרה במספר עניינים אישיים: "חייבת את עזרתכן בכל מיני דברים ומזל שיש אתכן. יום הולדת לרון ואין לי רעיון, כרגיל הכל אצלי בלחץ בדקה התשעים. חייבת צוות לניקיון חלונות ותריסים בהול. חברת אריזה ופירוק תכולה של בית. ומה עודדד?? אה מישהו שמתעסק בצמחייה מלאכותית ברמה. זהו בינתיים אם אזכר בעוד משהו אעדכן עכשיו תורכן להיות המשפיעניות שלי!!! מאוהבת בכן קשות".

(מתוך חשבון האינסטגרם של דניאל גרינברג)
בשבוע שעבר נודע על מהלך דרמטי נוסף בחייה של גרינברג: קארין גרינברג, שהתפרסמה לאחרונה בהופעה של גולן ובסטורי שלה עם זיו, גרמה לרבים להרהר על הקשרים בין האחיות. ב"וואלה!" פורסם כי האחיות גרינברג נפגשו עם ילדיהן ברחובות, עיר מגוריהן, והיו נראות יושבות יחד עם הילדים, אוכלים גלידה ומשוחחות. מה שגרם למסקנה שהדרמה המשפחתית בין האחיות נפתרה, לפחות באופן חלקי.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הזוי
    יובף 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מטומטמת או סתם אהבלה זה הבעיות של המדינה חתיכת סתומה לא פלא שזרקו אותך
    סגור
  • 1.
    רמה של ילדה בגיל ההתבגרות. (ל"ת)
    י ש ר א ל י 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור