ויראלי

דניאל גרינברג בפרידה נוספת: זו המכה הכואבת שנחתה על הדוגמנית

דניאל גרינברג חווה תקופה מלאה בשינויים ופרידות, כאשר כעת עוד מכה נחתה על הדוגמנית, ארי שהסוכנות שייצגה אותה בשנים האחרונות, ADD, החליטה לסיים את ההתקשרות איתה בשל חילוקי דעות בכל הקשור לכספים ועמלות. גרינברג לא שכחה לעקוץ: "חוסר שביעות רצון"
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
דניאל גרינברג חווה תקופה מלאה בשינויים ופרידות. זה התחיל בכך שהדוגמנית ובן זוגה לשעבר אייל גולן נפרדו, נמשך עם הפרידה מהמטפלת של הילדים שלה מאיה זיו, שעוררה סערה ענקית וחילופי עקיצות שהגיעו עד לבית המשפט, והיום (חמישי) נודע על עוד מכה שספגה הכוכבת, בדמות פרידה נוספת.
על פי פרסום ב-TMI, גרינברג והסוכנות שמייצגת אותה ADD, הפסיקו את ההתקשרות ביניהם וכבר לא עובדים יחד יותר. על פי הפרסום, סוכנות ADD היא זו שהחליטה לסיים את ההתקשרות עם גרינברג. נכון לרגע זה, גרינברג עדיין לא חתמה עם סוכנות שתייצג אותה.
הסיבה לפרידה היא חילוקי דעות שנוצרו בין הצדדים בכל הקשור לכספים ועמלות. גרינברג אף אישרה את הדברים ל-TMI וסיפרה כי הם סיימו ביחסים טובים, אך עקצה שטענה ל"חוסר שביעות רצון" מצידה.
רק אתמול נודע על מהלך דרמטי נוסף בחייה של גרינברג: קארין גרינברג, שהתפרסמה לאחרונה בהופעה של גולן ובסטורי שלה עם זיו, גרמה לרבים להרהר על הקשרים בין האחיות. ב"וואלה!" פורסם כי האחיות גרינברג נפגשו עם ילדיהן ברחובות, עיר מגוריהן, והיו נראות יושבות יחד עם הילדים, אוכלים גלידה ומשוחחות. מה שגרם למסקנה שהדרמה המשפחתית בין האחיות נפתרה, לפחות באופן חלקי.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי שמונח בזנות,מקוללמשמים !!! (ל"ת)
    מי שמונח בזנות,מקולל 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גרינברג
    מוחמד 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי זאת הסתומה הזאת.
    סגור