טלוויזיה

בעלי ערוץ 14 מסתבך? המסמך שחושף את אביו

בתצהיר שמלמד לכאורה מיהו מיכאל מירלשווילי, אביו של בעליו של ערוץ 14 וטייקון כלכלי בפני עצמו, בן דודו של מירילשווילי שהיה שותפו העיסקי במשך שנים רבות ותובע אותו בסכום של 50 מליון שקלים, "ראה חשיבות אסטרטגית רבה בקבלת רישיון להפעלת ערוץ תקשורת"
מערכת ice | 
מיכאל מירילשוילי (צילום יוטיוב/ ארגון זקא)
חשיפה מסקרנת של אביעד גליקמן בתכנית 'אזור מלחמה' של רביב דרוקר ברשת 13, לגבי התצהיר שמלמד לכאורה מיהו מיכאל מירלשווילי, אביו של בעליו של ערוץ 14 וטייקון כלכלי בפני עצמו.
על פי גליקמן: "בתצהיר שהוגש לבית המשפט המחוזי טוען בן דודו של מירילשווילי שהיה שותפו העיסקי במשך שנים רבות ותובע אותו בסכום של 50 מליון שקלים, טענות קשות נגד מירלשווילי ומפרט את קשריו עם בכירי הפוליטיקאים בעבר ובהווה ובכירים במגזר העיסקי, ומפרט על חשיבותו של ערוץ 14 בשביל מירלשווילי".

השותף טוען כי: "כחלק מעיסוקיי ופעילותי העיסקית התחברתי ויצרתי קשרים עם אנשים בולטים בחברה הישראלית. בין מעגל חבריי הקרובים ניתן למנות אנשים ציבוריים מוכרים רבים: אריה דרעי, צחי המגבי ומאיר שטרית, רותי שטרית, עופר נמרודי ועוד רבים וטובים. כפי שיפורט להלן מיכו עשה שימוש בקשרים האלו".
לגבי דרעי טוען השותף: "השר דרעי היה חשוב במיוחד למיכו (הכינוי של מירלשווילי) שכן מיכו רצה מאוד לבסס את מעמדו בקרב גורמי המפתח בקהילה החרדית. מיכו עשה זאת במסווה של תרומות בהיקפים משמעותיים לעמותות חרדיות וטען כי מדובר ב"השקעה. אחד מהמקורבים לדרעי היה השר לשעבר אריאל אטיאס שכיהן כשר התקשורת בין השנים 2006-2009 ובהמשך כשר השיכון וסייע לנו בעיסקה שרצינו לסגור לגבי השר לשעבר מאיר שטרית: "בשנים הרלוונטיות כיהן כשר הפנים. הסתייעתי בקשריי הטובים עם השר שטרית כדי לעזור למיכו עם קבלת דרכון ישראלי בזמן קצר".
על ראש המלל צחי הנגבי: "הכרתי אותו למיכו עם עלייתו לארץ ומאז הם שמרו על קשר טוב ןקרוב. היכרות זו פתחה למיכו הרבה דלתות בעיקר במעגלים הפוליטיים." על השרה לשעבר דליה איציק והחשיבות של ערוץ 14 בשבילו: "אני הכרתי בינה לבין מיכו כדי לסייע למיכו באמצעות בנו לקבל רישיון להפעלת ערוץ 20. מיכו ראה חשיבות אסטרטגית רבה בקבלת רישיון להפעלת ערוץ תקשורת והיה לו מאוד חשוב לפעול לשם כך. בעבר מיכו החזיק בערוץ תקשורת ברוסיה וכבר אז ראה חשיבות גדולה בהחזקה בערוץ תקשורת שיאפשר לו לצבור כוח ומעמד וישמש עבורו כלי מרכזי לקידום ענייניו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה