תקשורת ומדיה

בלגן בערוץ 14: זה מה שקרה למגישה בשידור חי

צופי ערוץ 14 בתוכניתם של עדן הראל ועודד מנשה נתקלו בפנייה חריגה של המגישה לאנשי הקונטרול. כל הפרטים על הדרמה מאחורי הקלעים
מערכת ice |  4
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
עדן הראל ועודד מנשה הם מנחים מנוסים בעולם הטלוויזיה, ויודעים לאלתר כמעט בכל סיטואציה. אך היום (רביעי) אפילו הם נשברו מעט בזמן שהמתינו לקבל את פניו של מגיש פינת הדיגיטל בערוץ, שלקח לאנשי ההפקה והאולפן זמן רב לחברו.
דור אזרד, מגיש הדיגיטל של ערוץ 14, היה אמור להתחבר ולדבר על מה שקורה ברשת בתוכניתם של עדן ועודד אך משום מה אנשי ההפקה התקשו מעט בחיבורו לכיסא המגיש. מה שגרם לעדן הראל להעיר לאנשי הקונטרול שביקשו ממנה למשוך זמן, עד אשר יוכלו לפנות למגיש הפינה.
בסרטון שהעלה דור אזרד לחשבון האינסטגרם שלו נראה הקטע המלא בו עדן הראל מדברת זמן רב עד ההערה שהיא נותנת לקונטרול: "עוד כמה זמן אתם רוצים שאמשוך ככה?". לאחר מכן המשימה הושלמה בהצלחה ודור אזרד חובר למיקרופון באולפן.
בסטורי שהעלה אזרד לחשבונו ברשתות החברתיות הוא תייג את מגישת ערוץ 14 עדן הראל וכתב: "כשצריך להעביר זמן עד שיחברו אותי. עדן הראל האלופה".
 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא באלגן ולא כלום קורה לא צריך לנפח ממה שצריך (ל"ת)
    בונו 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    14 עוד ברמת ביפר כמו חיזבללה
    גל לביא האגדי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש בעיה רצינית תמידית בחיבור עם כתבי שטח בעיקר. ערוץ טוב אך עני יחסית ל12. מזלו של14 שהוא עשיר בכתבים ומגישות מחוננות כמו טל מאיר,דנה ורון,ינון מגל הנכלולי. ויש עוד רבים ממש ליגה . אך ברמת התקשורת הדיגיטלית הם על הפנים. 50% מהשידורים לדעתי עם בעיות חיבור לכתבי שטח.
    סגור
  • 1.
    אחלה 14, עושים אולפן באפס עלות, ככה צריך (ל"ת)
    אריאל 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • גם באפס אמינות אפס אחריות אפס עיתונאות, פשוט אפס (ל"ת)
    שם 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור