רכב

בואינג נפרדת: בצל שביתת הענק, החברה שולחת הביתה אלפי עובדים

מצבה של ענקית התעופה האמריקאית בואינג ממשיך להידרדר. בצל התקלות המרובות והשביתה הנרחבת של עובדי החברה, ההנהלה החליטה לפתוח בגל פיטורים. מנכ"ל החברה קלי אורטברג: "למרות שזו החלטה קשה, היא באה במטרה להביא לעתיד טוב יותר ולסייע לחברה"
מערכת ice | 
בואינג (צילום יוטיוב/ TODAY)
קרוב לשבוע עבר מאז שאלפי עובדים של ענקית התעופה האמריקאית בואינג, הכריזו על שביתה בעקבות אי שביעות רצונם מהסכם השכר החדש שהנהלת החברה הציעה. כעת, במקביל למשא ומתן בין הצדדים הנהלת החברה החליטה לפתוח בגל פיטורים.
בואינג עומד לפטר אלפי עובדים מכוח האדם שלה בהם בכירים, מנהלים בארה"ב. ההודעה נמסרה לעובדי החברה ממנכ"ל החברה החדש קלי אורטברג שנכנס לתפקידו לפני פחות מחודשיים.
בשביתה הנוכחית, לוקחים חלק 33,000 מעובדי החברה שיוצאים נגד הסכם השכר שהוצע להם על ידי החברה. במסגרת המשא ומתן בין שני הצדדים הנהלת החברה הציעה העלאת שכר בגובה של 25%, אך לטענת העובדים גם זה לא מספיק על מנת לאפשר להם להתמודד עם העלייה ביוקר המחייה בארה"ב.
המנכ"ל החדש אורטברג, שנמצא בתפקיד קצת פחות משישה שבועות, אמר בתזכיר צוות שהעובדים המושפעים ייקחו שבוע אחד של חופשה כל ארבעה שבועות למשך השביתה והוא וצוותו יקבלו קיצוץ שכר "בהתאמה" במהלך השביתה.
אורטברג, מסר בהודעתו לעובדים כי: "למרות שזו החלטה קשה שמשפיעה על כולם, היא באה במטרה להביא לעתיד טוב יותר בטווח הארוך ולסייע לחברה לצלוח את התקופה הקשה בה היא נמצאת. אנחנו נמשיך להתנהל מולכם (עובדי החברה) בשקיפות מלאה ונעשה ככל שאפשר כדי להקל עליכם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה