בארץ

מהפכה בענף הרחפנים: תוכנית הכשרה ראשונה מסוגה למטיסים מקצועיים

חברת "Cando Drones" בשיתוף היחידה ללימודי חוץ באשקלון והמרכז לחדשנות וחוסן ברשויות השיקו תוכנית הכשרה ייחודית ראשונה מסוגה למטיסי רחפנים מקצועיים. הקורס מעניק לתלמידים ידע מעמיק ומיומנויות מעשיות בתחום הרחפנים, מעבר ליסודות ההטסה הבסיסיים

מערכת ice | 
רחפנים (צילום יח"צ)
חברת Cando Drones בשיתוף היחידה ללימודי חוץ באשקלון והמרכז לחדשנות וחוסן ברשויות HUB -TEC השיקו תכנית הכשרה ייחודית ראשונה מסוגה למטיסי רחפנים מקצועיים.
הקורס מעניק לתלמידים ידע מעמיק ומיומנויות מעשיות בתחום הרחפנים, מעבר ליסודות ההטסה הבסיסיים. מטרתו להכשיר את המשתתפים לא רק כמטיסי רחפנים מיומנים, אלא כמומחים בעלי יכולות מגוונות בתחומי יישום מקצועיים ייחודיים. 
התוכנית החדשה מעניקה הכשרה מקיפה הכוללת לימוד עיוני ומעשי והתמחויות מקצועיות ביניהם; אבטחה וביטחון, מיפוי ומידול, תיעוד וצילום. בוגרי התוכנית יקבלו תעודות מקצועיות ויוכלו לגשת למבחני ההסמכה של רת"א לקבלת רישיון מטיס רשמי.
יוליה כץ, סמנכ"לית אסטרטגיה בחברת Cando drones: "הניסיון שלנו בשוק בשנים האחרונות הוכיח שהרחפנים כאן כדי להישאר, כאן כדי לשדרג את תחומי היישום האזרחי, הצבאי והביטחוני בישראל ובעולם. זה כבר לא  רק פנאי וספורט ונדרשת מיומנות וידע מקצועיים ויישום נכון על מנת לאפשר את המיצוי המרחב האווירי, ממשימות הצילום ועד הפעלת צי תחבורה חכמה בעתיד.
תכנית ההכשרה שפתחנו יחד עם היחידה ללימודי חוץ, מספקת הזדמנות ייחודית להשתלב במקצוע חדשני ומבוקש. אנו גאים להציע הכשרה מקיפה המשלבת ידע תיאורטי עם ניסיון מעשי, ומאמינים כי בוגרי התוכנית יובילו את התחום המתפתח של הפעלת רחפנים".
דקלה אביטל, מנכ״ל ומייסדת היחידה ללימודי חוץ ומרכז החדשנות: "רובוטיקה מרחפת היא כיום בחזית החדשנות בתעשיית ההייטק. מלחמת 'חרבות ברזל' מדגישה את כיוון התפתחות של העולם הטכנולוגי.
נדרשים חוקרים טכנולוגיים, עורכי דין להסדרת התחום, ומגוון רחב של מומחים שיובילו את התעשייה קדימה. לשם כך הקמנו את האקדמיה, מוקד ההטסה ומרכז החדשנות - במטרה לטפח ולקדם יזמים חדשים ,שייצרו מקומות תעסוקה חדשים במהירות האפשרית וכן להכשיר למגוון רחב של תפקידים בענף הצומח והחדשני הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה