תרבות ופנאי

אביב גפן בריב קשה מאחורי הקלעים: "יכול לבטל, אני ברעננה"

אביב גפן חשף בפני הקהל בהופעה שקיים למיקרוסופט "ריב עצבני", שהתרחש מאחרוי הקלעים עם חברת ההפקה. האירוע הפך ביזארי כאשר גפן הוציא את הטלפון שלו והפיץ את המספר של האיש עמו הוא רב, ואף ביקש מהקהל לשלוח לו הודעות
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום All in)
אביב גפן עולה לאחרונה פעמים רבות לכותרות, בעיקר בגלל שהוא מרבה להתייחס לנעשה בישראל בתקופת המלחמה הקשה, וכמובן מרבה להתבטא בנושא החטופים. כאשר הוא הופיע בחודש שעבר בפסטיבל חוצות היוצר בירושלים, הוא בחר להקדיש שיר בהופעתו בבריכת הסולטן, לחטופים ולמשפחותיהם שנאבקים להשיב אותם הביתה.
על פי פרסום היום (חמישי) ב-mako, במהלך הופעה שקיים לעובדי חברת ההייטק הענקית מיקרוסופט, הוא חשף בפני הקהל את הדרמה שהתרחשה מאחורי הקלעים לפני ההופעה. על פי הדיווח חברת המשחקים הבינלאומית, פלייטיקה, הגישה הצעה גבוהה מזו של מיקרוסופט להופעה של אביב גפן.
על פי דבריו של גפן לקהל, בחברת ההפקות נטו לבטל את ההופעה במיקרוסופט והוא התעקש על קיום ההופעה, עד כדי כך שהדבר הפך לריב בין גפן לבין מיקי דה פז מחברת הליקון.
גפן סיפר לקהל כי הוא אמר לדה פז: "היה ריב עצבני מאוד. אמרתי לו אתה יכול לבטל, אני מגיע לרעננה". לאחר מכן הוציא גפן את הטלפון שלו והפיץ לקהל את המספר של דה פז. "בואו כולם נרשום לו, הפסדת", הוסיף גפן לקהל, שנראה כי היה משועשע מכל הסיפור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה