ויראלי

גרושתו של אייל גולן זועמת: "מביך שבחורות מתחילות איתו, תכבדו"

גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג, החלה לאחרונה בזוגיות חדשה עם איש העסקים היהודי צרפתי ריצ'ארד אורלינסקי, וחשפה כי נשים מישראל שולחות לו הודעות ומתחילות איתו:  "הוא מתעצבן שבנות כותבות לו דברים רעים עליי. תכבדו את עצמכן, באמת"
מערכת ice |  2
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג, החלה לאחרונה בזוגיות חדשה עם איש העסקים היהודי צרפתי ריצ'ארד אורלינסקי. אלא שגרינברג ממש לא מרוצה מבנות ישראל, אחרי שטענה כי חלק מהן מתחילות איתו.
הדוגמנית העלתה אתמול (שבת) סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו חשפה תיעוד שלה עם בן זוגה החדש, בו סיפרה כי בנות מישראל מתחילות איתו. תחילה, אמרה גרינברג: "טוב, תקשיבו. ריצ'רד מראה לי עכשיו הודעות שהוא מקבל מישראליות. הוא מתעצבן שבנות כותבות לו דברים רעים עליי".
בהמשך, דניאל גרינברג עלתה למתקפה נגד אותן נשים כשאמרה: "יש גם כאלה, יפות שלי, תקשיבו. תכבדו את עצמכן, באמת". לסיום זעמה גרינברג וטענה: "זה מביך שבנות מתחילות איתו".
כזכור, בימים האחרונים דיברה גרינברג על הקשר הזוגי החדש שלה עם איש העסקים: "אני נמצאת היום בזוגיות מדהימה, מיוחדת ואמיתית שמעצימה אותי וגורמת לי לנחת ולשקט, לגדול, לצמוח ולבנות את עצמי. אז אין מבורך מזה, והדבר האחרון שאני אתעסק בו זה להרוס לעצמי את הדבר הטוב הזה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה מה שאת עשית (ל"ת)
    איתי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מענין
    יעלי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הוא מוצא בך חוץ משמן הזרגוגים
    סגור