תקשורת ומדיה

אינסטגרם מזהירה את מפורסמי ישראל: "יש כל כך הרבה דברים שאסור לשתף"

שיעור ושמו: "כך תוודאו שהחשבון שלכם לא ייחסם". יוצרי התוכן המפורסמים בישראל הגיעו היום למשרדי מטא, בעלת אינסטגרם ופייסבוק, כדי לעבור סדנה ששוויה מאות אלפי שקלים בפוטנציה. מי המפורסמים הפגועים שהגיעו לשם?

מערכת ice | 
יוצרי תוכן במשרדי מטא (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של לירן כוהנר liranco@)
לאחר שיוצרי תוכן שונים חוו לאחרונה חסימה מפתיעה של חשבון האינסטגרם שלהם ואובדן הכנסות של מאות אלפי שקלים ואף מעל לכך, החליטו במטא שהגיע הזמן לחנך את מי שמתפרנס מהרשת החברתית ופונה למיליוני עוקבים במצטבר.
בין המפורסמים שהגיעו לסדנת "מותר ואסור" באינסטה היו ליאל אלי, דנה זרמון, מאיה ורטהיימר, אורי לייזרוביץ' אוראל צברי, קווין רובין, רון יוחננוב, עינב בובליל ודניאל עמית  - שתיים שהחשבונות שלהן נחסמו כזכור לאחרונה.

מתוך חשבון האינסטגרם של מעיין שריג maayanasa@
"יש הגבלות מאוד ברורות ואם עוברים אותן חוסמים לך את החשבון", כתבה לירן כוהנר את רשמיה מהמפגש והוסיפה: "יש כ"כ הרבה דברים שאסור לכתוב! לצלם! לשתף! ולא היה לי מושג בכלל! הכי הזוי שלא ידעתי: להשוות אנשים לבעלי חיים!!! אפילו לכתוב על מישהו קופיף". למרות דבריה של כוהנר,
חשוב לציין כי למרות דבריה של כוהנר, ברשת מסתובבים תיעודים של "קופיפים" אמיתיים שעוברים ביות ואילוף קשים.
בכל מקרה, לשיעור על מדיניות הרשת החברתית הייתה אחראית מעיין שריג, סמנכ"לית תקשורת ושותפויות של מטא. "זו נהיגה מונעת של האינסטגרם", סיכמה בובליל המשועשעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה