ויראלי

דנה זרמון חושפת דרמה רפואית: "תחזיקו לנו אצבעות"

הדוגמנית ואושיית הרשת שיתפה את עוקביה באינסטגרם על הימים האחרונים בהם היא מבלה בבית החולים לצד בתה הקטנה. "אנחנו עדיין כאן ולא יודעים עד מתי, מקווים שרק כמה ימים, תחזיקו לנו אצבעות"
מערכת ice |  1
דנה זרמון (צילום מתוך האינסטגרם)
הדוגמנית ואושיית הרשת דנה זרמון שיתפה את עוקביה בשמחה הרבה שהייתה לה לפני חודשיים כאשר ילדה את בתם הקטנה אורי, אחות קטנה לאדם. היום (ראשון) זרמון שיתפה בסטורי פחות משמח על אשפוזה של התינוקת הקטנה בעקבות חום ודלקת.
זרמון כתבה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם: "היא גיבורה וחזקה ומתחזקת ואמא שלה פחות, תודה לכל הדואגים, אנחנו עדיין כאן ולא יודעים עד מתי, מקווים שרק כמה ימים, תחזיקו לנו אצבעות."
בהמשך היום זרמון העלתה סטורי נוסף בו כתבה: "אני רוצה שתדעו שהתחזקתי מאתמול. הרופאים נעימים ומסבירים כל פעם מחדש למרות שאני שואלת את אותן שאלות שוב ושוב ושוב." 
זרמון שיתפה במצבה של אורי: "אורי שלי כל כך חזקה אתן לא מבינות, משתפרת מתחזקת, מתוקה, חייכנית, חיים של אמא!!!!" זרמון שיתפה בתחושותיה וכתבה: "אין מה לעשות זה מסריט לראות את התינוקת הפיצית שלך מחוברת למכשירים וכל שנייה נדקרת בבדיקת דם חדשה אבל באמת צריך להודות על הקיים ולהעריך כל דבר שיש לנו."
לבסוף זרמון סיכמה וכתבה: "לפעמים המשפטים האלה הם קלישאתיים ובלתי נסבלים אבל תמיד נכונים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תבלבלי לנו את המוח, לכי לאבא, פה אין חברים קישטא (ל"ת)
    יוכבד 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור