ויראלי

האקסית של אייל גולן עצבנית: "שאלה חצופה, לא חייבת לענות"

?שאלה אחת, או לפחות האופן בו נשאלה, הצליחה להרגיז את רוסלנה רודינה, כאשר אחת העוקבות שאלה: "אז תעני לפחות, האם את מתכוונת להביא אח/ות ליאן?", על כך היא השיבה בכעס: "שאלה חצופה, אז תעני לפחות? למה אני חייבת למישהו דין וחשבון? לא חייבת לענות"
מערכת ice |  3
רוסלנה רודינה (צילום אינסטגרם/ רוסלנה רודינה)
הדוגמנית, כוכבת הריאליטי והאקסית המיתולוגית של אייל גולןרוסלנה רודינה בת ה-35, חוותה תקופה לא קלה בכלל. אבל שאלה שנשאלה מקרב אחד העוקבים או העוקבות שלה, הצליחו להכניס אותה לזעם רב.
שאלה אחת, או לפחות האופן בו נשאלה, הצליחה להרגיז את רוסלנה רודינה, כאשר אחת העוקבות שאלה: "אז תעני לפחות, האם את מתכוונת להביא אח/ות ליאן?", על כך היא השיבה בכעס: "שאלה חצופה, אז תעני לפחות? למה אני חייבת למישהו דין וחשבון? לא חייבת לענות"
רק לאחרונה ממש, רודינה כתבה באינסטגרם שלה עם סרטון שהוסיפה: "הרבה זמן לא היה כאן ריל כזה. חייבת לשתף בחודש האחרון הייתה תקופה סופר קשה ומאתגרת עם הרבה עבודה עצמית".

עוד היא כתבה: "מה שמנע ממני להתאמן כמו שצריך ולצרוך את הכמות חלבון שאני צריכה ותוך ימים ספורים לצערי זה ניכר במשקלי, ירדתי במסת שריר וזה משהו שהוא בשבילי אסון.אז אני במגמת עלייה כרגע".
עוד כתבה: "בחרתי הפעם במקום שיר, במסר שמאוד חשוב ומילים כל כך חזקות תעשו ותהיו מה שאתם רוצים קודם כל בשביל עצמכם כדי שתרגישו טוב עם עצמכם. ויאלה אני ממשיכה באימונים בכל הכח כי אין מצב שאת כל העבודה הקשה שעשיתי עם הגוף שלי אזרוק לפח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוסלנה, תעני אולי וזהו, אל תנפנפי, יום נפלא (ל"ת)
    אור ל 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    רוסלנה
    הדס 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר כל "המשופצות" הפכו להיות דומות, דוחה!
    סגור
  • 1.
    ממש מעניין לנו את ה.... (ל"ת)
    עמי 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור