מדדים ומחקרים

יוסף חדאד מוביל: אלה יוצרי התוכן החזקים ביותר ברשת החברתית

איזה יוצר תוכן הכי חזק בלינקדאין ישראל בשלושת החודשים האחרונים? בדיקה עצמאית של גל מור שבדק ועיבד את הנתונים, העלתה תמונה מעניינת על הרשת החברתית העסקית - שבעשירייה הראשונה אין משפיענים ואין טאלנטים - וזו הרשימה הנוצצת שנחשפה
מערכת ice | 
לינקדאין ישראל (צילום freepik, shutterstock)
יוסף חדאד, משה רדמן או שגיא מוקי? יוצר התוכן גל מור (Gal Mor), בדק ועיבד במשך שלושת החודשים האחרונים (יוני עד אוגוסט) את יוצרי התוכן החזקים בלינקדאין ישראל, דרך בסיס של 2,760 פוסטים שייצרו 738,750 מעורבויות.
בטופ הצמרת הישראלית נמצאים יוצרי התוכן עם המעורבות וההשפעה הגדולים ביותר: מכמות אנשים באינטראקציה לפוסט, גדילה במספר העוקבים, תוכן עם פידבק חיובי, וחשיפה גם מעבר לעוקבים שלהם ועוד.
הציון המשולל ניתן על ידי גל מור, אך במידה מסוימת הדירוג והשקלול יכולים להיות אחרים, בהינתן מה בודקים. כך הוא עצמו כתב: "צריך לומר שאפשר גם לקבל דירוג אחר אם משקללים פרמטרים אחרים, וכדאי להתייחס לדירוג בפרופורציה".
במקום הראשון בפער מכולם הוא בכיר ההסברה הישראלית, יוסף חדאד, עם ציון משוקלל של 78 אלף. אחריו מיכאל שפיר (עם 24,770 עוקבים) שמרבה לכתוב על שיווק ומעורבות חברתית עם ציון משוקלל של 47 אלף. שפיר עצמו כתב על זכייתו במקום השני: "תודה רבה על דרוג מרתק גל! כבוד גדול עבורי להיות הסגן של הגדול מכולם, יוסף חדאד. בהחלט תענוג לראות כאן שמות מוכרים וגם אנשים שיהפכו להיות חברים בקרוב".
במקום השלישי ליאור אברהם עם ציון של 20 אלף, אחריו: רותם בצלאל עם ציון של 10 אלף, וסוגרת את החמישייה: ד"ר לירז מרגלית עם ציון משוקלל של 8.6 אלף.
עוד בעשירייה הפותחת: אלון לי גרין עם ציון משוקלל של 7.4 אלף, דודי מליץ עם 6.6 אלף, ד"ר מאור פאריד עם 5.9 אלף, אמיר ברקול עם 5.8 אלף, ואותו ציון משוקלל גם לאמיל רוזנבלט עם 5.8 אלף. עוד ברשימה: היזם והפעיל החברתי ממובילי המחאה, משה רדמן, במקום ה-13, שגיא מוקי במקום ה-31.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה