תרבות ופנאי

אנה ארונוב נתפסה לא מוכנה: "באמת הזיה, אנחנו בשכונה" | צפו

אנה ארונוב סיפרה לעוקבים שלה באינסטגרם כי היא ובני משפחתה צולמו במרחב ציבורי ללא רשות על ידי צלם פפארצי. אנה ארונוב: "אייטם, הזיה, באמת הזיה. כאילו אנחנו בשכונה, איזה שטויות"
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום aronovanna@)
אנה ארונוב, שופטת תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" התייחסה לידיעה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של העיתונאית יפעת הללי אברהם. באותה ידיעה, חשפה כתבת הרכילות והסלבס יפעת הללי אברהם תמונת פפארצי שבה מצולמים אנה ארונוב ובעלה אייל אלגבי ובנם אדם. 


(צילום: ifathilleli@)
בתגובה לאותה ידיעה, מיהרה ארונוב לפרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלה ולהביע את עמדתה בנושא. "אתמול אנחנו הולכים מהגן עם אדם, הייתי צריכה לקפוץ לקניון לא משנה, אנחנו הולכים ואני מדברת עם אייל ואדם על הקורקינט כפי שראיתם. אייל עושה לי: ''האיש הזה שעבר עכשיו צילם אותנו'. 
אני כזה: 'מה אנחנו מעניינים אותו?' הוא אמר לי: 'לא, הוא ממש עמד, הסתכלתי עליו, וממש צילם אותנו בלא סבבה, בלא נעים. הוא פשוט עומד ומצלם'. אמרתי לו: 'בסדר, את מי זה מעניין... צילם'. כאילו זה לא היה נעים לאייל ואני כזה שחררתי", כך סיפרה ארונוב לעוקביה.
 
את הסטורי המדובר, קינחה אנה ארונוב, שופטת תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים", בעקיצה כלפי אותו צלם פפארצי ואמרה: "אייטם, הזיה, באמת הזיה. כאילו אנחנו בשכונה, איזה שטויות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה