טלוויזיה

כוכב רוקדים עם כוכבים משנה כיוון: זה הצעד החדש בקריירה שלו

סוכנות רינת איתן שמייצגת כמה מבכירי הטאלנטים בישראל מצרפת את טל מורד שעד לאחרונה כיכב בריאליטי של קשת 12
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
כוכב הריאליטי טל מורד שעד לאחרונה כיכב על המסך בפריים טיים והיה חביב השופטים ב"רוקדים עם כוכבים" של קשת 12, חתם בסוכנות רינת איתן שמייצגת כמה מבכירי הטאלנטים בישראל.
בסוכנים מיוצגים בין היתר שחקנים מובילים כמו כוכב פאודה ליאור רז, השחקן עוז זהבי שמוכר מ'עספור' ו'זגורי אימפריה', כוכבת 'בגוף שלישי' גל מלכה, דניאל גל שכיכבה לצדו ברוקדים עם כוכבים, הקומיקאים אבי קושניר ושי אביבי, השחקן איתי תורג'מן, אן אברהמי ועוד.

מורד ממשיך להיות מנוהל בסוכנות itm של עומרי יערי, כאשר הסוכנות של איתן תטפל עבורו בבלעדיות בתחום המשחק ויערי ימשיך לנהל אותו בתחום הדוגמנות, כאשר קמפיינים גדולים עשויים להגיעו לפתחו בקרוב.
הצעד מגיע רגע אחרי שכוכב הישרדות לשעבר טל מורד, שעד לא מזמן חרך את הרחבה בתכנית ״רוקדים עם כוכבים״ בקשת 12 ושמו נקשר בלא מעט קשרים רומנטיים במסגרת הריאליטי, בישר בדמעות כי הוא נפרד מהכלב המשפחתי ג'וי, שמשפחתו איבדה בסוף השבוע האחרון.
מורד שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות: ״לא מאמין שאני אומר את זה, אבל הדוגמן שלי הלך לעולמו השבוע. זה לא ייאמן כמה כלב זה החבר הכי טוב. מרגיש כאילו לקחו לי חלק מהלב. אוהבים אותך תמיד ג׳וי״. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה