קריירה ולימודים

כוכבת "רוקדים עם כוכבים" גורפת מזומנים: ממי תקבל 150,000 שקל?

סנה סוקול כוכבת "רוקדים עם כוכבים" מצהירה בצילומי קמפיין אופנה "טל ואני חברים טובים, אני לא שוללת שום מערכת יחסים אתו אחרי התוכנית – בינתיים טסה לחופשה באיביזה" ומוסיפה גם: "אני לא נכנסת לחרם שבין מאיה קיי לרומי פרנקל. אני חושבת שחרם זו מילה אכזרית"
 
מערכת ice |  2
סנה סוקול (צילום רגב זרקה)
כוכבת תוכנית הפריים טיים 'רוקדים עם כוכבים', קשת 12, הרקדנית סנה סוקול, שנבחרה כפרזנטורית רשת SCOOP וקבלה עבור התפקיד החדש 150 אלף שקל, לעונה, הגיעה אתמול בשעות הבוקר המוקדמות (ראשון) לסטודיו תל-אביבי, לרגל צילומי קמפיין סתיו חורף 2025 של  המותג.
סוקול, שקטפה את המקום הרביעי בגמר רוקדים עם כוכבים יחד עם הרקדן הצמוד טל מורד, הגיעה לצילומים מלאת אנרגיה ונמרצות, והצהירה:" העשייה שלי  בשיאה, זה שזכינו במקום הרביעי בגמר לא מעכב אותי, להיפך- אני יודעת שבעונה  זו גילו אותי מחדש וקבלתי יותר מקום להתבטא...." . לדבריה: "אני מבטיחה לחזור למסך הקטן בוורסיות חדשות".
 
על הקשר עם טל במהלך העונה אמרה סוקול: "אני רוצה אחת ולתמיד להסביר משהו חשוב, הצמידו  לי מההפקה את טל, לא בחרתי אותו. הקשר בנינו מצוין  וקרוב, הוא החבר הכי טוב שלי, הוא יודע עלי את כל מה שאחרים לא יודעים.... אל תשכחו שיצאתי ממערכת יחסים איך שהתחילה התוכנית, עוד לפני שהכרתי את טל – והראש שלי בפרקים הראשונים בכלל לא עסק במערכת יחסים חדשה. אם יתפתח משהו אחרי התוכנית – אני לא שוללת. מבחנתי מערכת יחסים זו כימיה. אי אפשר להילחם עם זה".
סוקול שיתפה שכבר ביום רביעי הקרוב (11.9) היא טסה לחופשה עם חברים לאיביזה: "אני מתגעגעת לזמן שלי עם עצמי ועם חברים, ולהתנתק מהסטודיו והריקודים". כשנשאלה על הסערה שמאחורי הקלעים, על החרם שמאיה קיי עושה על רומי פרנקל , השיבה: "אני לא חלק מזה, זה שלהן. אין לי עניין להיות צד בעניין. חרם זו מילה קשה מידי עבורי. יש לי מזה צלקות ילדות ואני לא מעוניינת לקדם דבר כזה".
על הסט פגשה סוקול לראשונה את רוני אינסאנז מבעלי רשת סקופ  שסיפר לה שהשבוע קיבל רשמית רישיון טיס בינלאומי והבטיח שאת  צילומי  קמפיין הטלוויזיה  למותג SCOOP  יערוך בחודש נובמבר הקרוב, מייד לאחר החגים, באי מיקונוס, והוא יטיס בעצמו את הצוות ליוון.. ....אז יש למה לחכות!
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סנה המלכה
    אאוץ 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתה מלכה ותשאר מלכה
    סגור
  • 1.
    take the money and run! (ל"ת)
    דניאל וו 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור