תרבות ופנאי

"רוקדים עם כוכבים" בדרמת ענק: טל מורד וסנה סוקול נחשפים

הסוף לשמועות: על פי הפרסום של TMI, הרקדנית סנה סוקול חיזרה אחר הדוגמן טל מורד אך היא נענתה בשלילה על ידו. גורמים הבקיאים במערכת היחסים של השניים, מספרים כי מורד לא התגבר על הפרידה המתוקשרת ממאיה קיי | כל הפרטים

מערכת ice |  4
טל מורד וסנה סוקול (צילום רותם לבל)
לאחר שכוכבי תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים", סנה סוקול וטל מורד, הגיעו למקום הרביעי והמכובד, השניים עולים לכותרות והפעם בהיקשר די שלילי. לצד הביצועים המרשימים של השניים בתוכנית הפופולרית של קשת 12, סוקול ומורד העלו לא מעט תהיות בקרב הצופים האם מאחורי הקלעים נרקמת ביניהם אהבה קטנה. 
על פי הפרסום של TMI, גורמים הבקיאים במערכת היחסים של סוקול ומורד חשפו כי הרקדנית המקצועית ניסתה לא פעם לחזר אחר הדוגמן והשחקן אך ללא הצלחה. על אף מאמציה הרבים של הרקדנית, ליבו של טל מורד לא נשבה בקסמיה.
עוד נודע, כי האקסית המיתולוגית מאיה קיי, אשר קטפה את המקום השני בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", עדיין מעסיקה את מורד. בעקבות כך, נרשם שינוי מהותי במערכת היחסים של סוקול ומורד. מקורות יודעי דבר סיפרו ל-TMI כי מערכת היחסים בין השניים התאפיינה בקרירות אשר בלטה בגמר של תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים". 
כזכור, בחודש שעבר חשף הדוגמן והשחקן טל מורד את רגשותיו לרקדנית המקצועית שליוותה אותו במהלך התוכנית. לדבריו, על אף שקיימות לא מעט שמועות ברשת שהשניים מנהלים רומן, הכוכבים מתחזקים ידידות בריאה ותו לא. בריאיון לאתר החדשות "ישראל היום", אמר מורד: "אני לא בן אדם שמחפש כותרות, אנחנו טל וסנה. היא הרקדנית שציוותו לי ואני רוקד איתה ביחד, זה כל הסיפור".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היא מאוהבת בו ברמות. והוא בכלל לא בכיוון (ל"ת)
    יפה 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זה היה מביך כמה סנה שרופה על טל
    וימיו 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והוא בכלל לא בקטע שלה. ברור מאוד.
    סגור
  • כנה ונהדרת. ממש לא מביך. (ל"ת)
    שמנצ'יק 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    לא מפתיע בכלל, היא נראית אגרסיבית (ל"ת)
    לא מתפלא 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור