טלוויזיה

זוכה רוקדים עם כוכבים יוצא לדרך חדשה: זו הקריירה שיטפח

ממש רגע אחרי גמר ״רוקדים עם כוכבים״, השחקן עתיד להוציא לאור שיר חדש שנקרא ״לילה אחרון״. עבורו אגב לא מדובר בשיר ראשון ויש לו קריירה כזו שמטופחת בצד
מערכת ice | 
דור הררי וג'וליה שחר (צילום אורטל דהן)
הזכייה פתחה את הדלת לקריירה חדשה? אחרי גמר מותח, שכלל פציעה, תוצאות שוברות שיאים ולא מעט הפתעות כמו הביצוע של עדן גולן לשיר 'הוריקן', דור הררי וג׳וליה שחר הוכתרו לזוכים הגדולים בגמר רוקדים עם כוכבים 2024 שהתקיים אמש (רביעי) בקשת 12, אבל יממה לאחר מכן נראה שלהררי יש בשורה חדשה לגבי הקריירה.
על פי הפרסום של ערן סויסה ב'פוריל', ממש רגע אחרי גמר ״רוקדים עם כוכבים״, השחקן עתיד להוציא לאור שיר חדש שנקרא ״לילה אחרון״. עבורו אגב לא מדובר בשיר ראשון ויש לו קריירה כזו שמטופחת בצד.

אם כבר עולם המוזיקה, נטע ברזילי שיתפה כי מצבה הרפואי הדרדר בעקבות החדשות הקשות על מותם של החטופים בשבי: "כבר כמה ימים לא מרגישה טוב. אם תשאלו אותי כל נושא החטופים ולהיות בקפלן ולהרגיש את הייאוש השפיע עליי רגשית ופיזית. זה הגיע לשיא עם קלקול קיבה רציני שכמעט הביא אותי אתמול למיון מהתייבשות. כל מה שעשיתי זה לישון ולשתות מרק".

לפי הצבעת השופטים והקהל בבית, עם שיא של 3 מיליון הצבעות, דור הררי והרקדנית ג׳וליה שחר הם הזוכים במקום הראשון בגמר רוקדים עם כוכבים. אל המקום השני הגיעו מאיה קיי והרקדן לוטם מדמוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה