טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים בדרמה חריגה: זו המשתתפת שתחמיץ את הגמר

מקורביה של נטע ברזילי הודיעו להפקת התכנית כי היא לא תגיע למשדר הגמר: "נטע חשה ברע ולצערנו נמנע ממנה להשתתף בגמר, אנחנו מאחלים בהצלחה לכל המשתתפים. רוקד מי שרוקד אחרון". כל שאר הזוגות שהודחו אמורים להגיע
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
על אף שהודחה בשלב מוקדם יחסית, נטע ברזילי הייתה אחת המשתתפות הבולטות העונה ברוקדים עם כוכבים של קשת 12 והודחה קצת לפני שלבי השידורים החיים בדרך אל הגמר הגדול שייערך הערב (רביעי) עם ארבעת הזוגות האחרונים.
אחרי שבמהלך העונה היא הציגה יחד עם הרקדן המקצועי שליווה אותה אלון דוידובסקי לא מעט ביצועים מרשימים שזכו למחמאות, היא סיימה את דרכה,. על פי פרסום של ערן סויסה, הערב מקורביה הודיעו להפקת התכנית כי היא לא תגיע למשדר הגמר.

על פי הפרסום של סויסה, מנהלה של ברזילי מסר כי: ״נטע חשה ברע ולצערנו נמנע ממנה להשתתף בגמר, אנחנו מאחלים בהצלחה לכל המשתתפים. רוקד מי שרוקד אחרון״. כל שאר הזוגות המדוחים אמורים להגיע.
אגב, פיינליסטית רוקדים עם כוכבים בקשת 12, מאיה קיי אמורה לעלות הערב (רביעי) לגמר הגדול, אחרי פציעה לא קלה שעברה וכאבים עזים איתם התמודדה.
קיי אומרת בריאיון משותף עם הפרטנר שלה לוטם מדמוני ל-mako: "לאחר שהתאמנו במשך יום אחד מ-:07:00 עד 24:00, קמתי בבוקר משותקת, לא יכולתי לזוז, אבל עדיין באתי לחזרות - הייתי בטוחה שזה משהו מהלילה. לא עברה חצי שעה וכבר הסיעו אותי לטיפול פיזיותרפיה דחוף - היינו בהלם, נכנסנו לפאניקה. זה חוסר אונים, את מתה לרקוד, כי אם כבר התחלתי דרך, בא לי לסיים אותה כמו שצריך. חטפתי שוק". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה