ויראלי

מאיה קיי נפצעה בחזרות: כך יראו הימים הקרובים עבורה

מאיה קיי נפצעה היום (ראשון) במהלך חזרות בסטודיו לתוכנית "רוקדים עם כוכבים". כחלק מהטיפול הרפואי קיבעו את כף רגלה והיא תישאר חבושה במהלך הימים הקרובים. זהו טיימינג בעייתי עבור קיי, רגע לפני שלב השידורים החיים בתוכנית
רוני שיינר | 
מאיה קיי (צילום אור גפן)
הדוגמנית מאיה קיי נחשבת למתמודדת בולטת בעונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים". היום, בראיון בלעדי לאתר ice, שיתפה חברתה לרחבת הריקודים, נטע ברזילי, כי היא מהמרת כי קיי תגיע לשלישיית הגמר. 
אך היום, רגע לפני המעבר לשלב השידורים החיים, ואנו חלילה לא רומזים שזה מעין שפתחו עליה הטוענים לכתר, נפצעה היום (ראשון) קיי במהלך החזרות וסובבה את הקרסול. "התרסקתי על הרצפה ולוטם ואני חטפנו התקף לב, אבל לא הפסקנו לרגע. ובום, כל הקרסול שלי הסתובב. שמענו קנאק וזו הפעם הראשונה שממש נכנסתי לסטרס", שיתפה. 
קיי פונתה לטיפול רפואי, במהלכו קיבעו את כף רגלה. "הרגל תהייה חבושה כמה ימים", עדכנה קיי והוסיפה "זה יסדר את הנפיחות והכאב יעבור, הכל טוב. הולכת ורוקדת". 

מצא את ההבדלים (אינסטגרם)
קיי היא לא הראשונה שנפצעת העונה במהלך החזרות לתוכנית: אורי ששון נפצע בחודש שעבר בברך, ולאחר שצוות רפואי בדק אותו, נאסר עליו לעלות לרחבה ולהשתתף בפרק ששודר. לפני יומיים און רפאלי הודח מהתחרות, לאחר שנפצע ולא עלה לרקוד בפעם השנייה (בפעם הקודמת נעדר מהתוכנית לאחר שחלה בקורונה). 
בראיון בלעדי לאתר ice בחודש שעבר, התייחס טל מורד לסוגיית הפציעות: "זה מפחיד. כי בסוף בכל הטירוף הזה, את פתאום מרגישה כאב קטן- וממשיכה. אבל מדברים כאלה אנחנו לומדים: אני מהפציעה של אורי, ובעזרת השם שיחלים כמה שיותר מהר, למדתי שוואלה, צריך רגע להקשיב לגוף. הגוף זה לא משחק, בסוף זאת מכונה שצריך להקשיב לה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה