ויראלי

נטע ברזילי בראיון: "זה תפס אותי לא מוכנה, נשמטה הקרקע"

נטע ברזילי הצטלמה הבוקר לקמפיין למותג לעיצוב השיער GOT2B ושיתפה מי שלישיית הגמר שלה, מאיזו הדחה הכי הופתעה, איך היא מגיבה לפירגון שהיא מקבלת, וגם: האם תמשיך לרקוד אחרי שתסתיים התוכנית? בלעדי לאתר ice
רוני שיינר |  1
נטע ברזילי (צילום ערן לוי)
הזמרת נטע ברזילי סומנה כבר בתחילת העונה של "רוקדים עם כוכבים" כמתמודדת המפתיעה ביותר מבין חברי הקאסט. עד כה היא ממשיכה להרשים את חבר השופטים ואת חבריה לרחבה, שורדת הדחה אחת אחרי השנייה, ומהווה איום בדרך לגמר הגדול. הבוקר (ראשון) קיבלה ברזילי חופש מהחזרות והצטלמה לקמפיין חדש למותג העיצוב לשיער GOT2B. 
היי נטע. השופטים והמתמודדים ב"רוקדים עם כוכבים" מאוד מחמיאים לך ואומרים שאת ההפתעה של העונה. את ערה לתגובות?
"כן, אבל אני גם מנסה לא להתייחס ולהיות מאוד בתוך המסע, להיות כל הזמן יותר טובה ממה שהייתי בריקוד הקודם". 
האמנת שתגיעי כל כך רחוק?
"האמנתי. רציתי להאמין בעצמי, אמרתי שאם אני לא אאמין בעצמי אז מי יאמין בי, ואיזה כיף שזה קרה ואנחנו בשידורים החיים. אני לא רקדנית, מעולם לא רקדתי בעבר ורציתי להוכיח משהו, להעביר מסר, ובעיקר לתת לעצמי את הכלי הזה שפחדתי ממנו, שנים". 
מאמינה שתהיי בגמר?
"הלוואי, אמן שאני אהיה בגמר, למרות ש... הגבול בין מודעות עצמית לרצון להצליח הוא דק, אני לא אתעלל בעצמי אבל מקווה שזה יקרה". 
אם זאת לא את, מי את מהמרת שיהיה בגמר?
"לינוי אשרם, מריאנו אידלמן ומאיה קיי". 
הייתה הדחה שהפתיעה אותך?
"כן. יאנה וחיים. זה תפס אותי מאוד לא מוכנה, נשמטה הקרקע, זה היה משוגע. חיים זה חלום של בן אדם לעבוד איתו, ויאנה הייתה כל כך טובה ורקדה כל כך יפה, הייתה מאוד אצילית ואיילה כזאת, תמיד ישבתי מאחור וראיתי את הריקודים שלה וקינאתי ברגליים האלה, שהן כל כך ישרות וזזות כל כך יפה. זה היה מפתיע".
על המסך רואים את התוצאה הסופית. שתפי קצת בתהליך, בקשיים?
"זה מאוד קשה ומאוד לא פשוט לעשות את הדבר הזה. אני נמצאת בזוגיות שהיא 24/7 עם אלון (בן זוגה לרחבת הריקודים). יש לזה רגעים מדהימים שפתאום את קרובה לבן אדם וחווה איתו דברים שרק בשלב מאוד מתקדם של זוגיות בדרך כלל מגיעים אליהם. מעבר לזה התהליך מטורף, זה לנצח את האתגר האישי, הזוגי, את התסכולים, את עצמך. לעבור את הקירות האלה. זה יכול להיות קיר פיזי, אצלי זה בעיקר קיר מנטלי. אני שוברת בעצמי משהו שלא האמנתי שאני אוכל לעשות". 
תמשיכי לרקוד אחרי התוכנית?
"כן. לחלוטין". 
הריקוד ישתלב גם בהופעות שלך?
"אני כבר מרגישה שהרבה יותר קל לי לשיר ויותר קל לי להופיע, וזה אחד הדברים שבשבילם באתי לתוכנית, שיהיה לי יותר קל להתפוצץ על הבמה, להראות מי אני, לתת את מה שאני רוצה לתת החוצה". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נטע את באמת מקסימה וכובשת
    אחת 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לא מובן מדוע את לא משתפת איך הרזית ככה. זה יכול לתת השראה לעוד בנות
    סגור