תרבות ופנאי

נטע ברזילי בווידוי מטלטל: "מאז שעשיתי ניתוח המצב שלי החמיר"

נטע ברזילי, מככבת בימים אלו על המסך שלנו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים". כעת, ברזילי חושפת כי עברה ניתוח לקיצור קיבה בגיל 18, שהשפיע עלייה רבות: "פתחו אותי ועשו לי נזק לצמיתות בזמן שיכולים היו לטפל בי"
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נטע ברזילי, אחת הזמרות האהובות בישראל, שפרצה לחיינו במסגרת התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", בה היא ניצחה בדרך לניצחון מדהים באירוויזיון, מככבת בימים אלו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12.
ברזילי התראיינה לכתב התרבות ערן סוויסה, שם דיברה על מספר נושאים וחשפה פרטים מסקרנים מאוד על עברה. תחילה, נשאלה ברזילי על המהפך המטורף שעשתה. סוויסה חשף כי לפני הריאיון, שאל את העוקבים שלו באינסטגרם מה היו רוצים לשאול את ברזילי.
השאלה שעלתה היא האם הזמרת האהובה עשתה ניתוח קיצור קיבה. ברזילי הודתה שאכן כן, אך ממש לא עכשיו, אלא עוד שהייתה בת 18: "עשיתי ניתוח קיצור קיבה כשהייתי בת 18. אימא שלי ואני הלכנו לרופא נשים".
בהמשך, חשפה את אחד המשפטים שאמר לו אותו רופא נשים ("אם הילדה לא עושה ניתוח, עוד שנה יש לה סוכרת והיא לא תהיה אימא"), מה שיושב לה בראש עד היום ולטענתה צילק אותה: "מה הוא עשה רק החמיר את המצב שלי. פתחו אותי ועשו לי נזק לצמיתות בזמן שיכולים היו לטפל בי. זה להטיל בעצמך מום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה