ויראלי

נטע ברזילי חושפת לראשונה: "עוברת הליך בריאותי"

לגבי הלוק החדש טענה הכוכבת: "אני חושבת שצריך לשבת רגע על כוס קפה ולדבר על זה, אני לא יכולה להגיד על רגל אחת מה קרה. אני רק יודעת להגיד שאני עוברת תהליך בריאותי עצום בחיים שלי"
מערכת ice |  3
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נטע ברזילי תיקח בקרוב חלק בעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים, לצד הרקדן אלון דוידובסקי בקשת 12. בריאיון לקראת השקת העונה החדשה חשפה את השינוי הענק שעברה בגזרה שלה.
לעיני המצלמות היא אמרה: "הכל חדש לי, פתאום אני מתקשרת עם הגוף שלי אחרי 30 שנה של ברוגז וזה גדול. אני לוקחת את התהליך הזה מאוד ברצינות. ברגע שאמרתי שאני לוקחת את התהליך ברצינות פתאום יישרתי את הגוף שלי כי הבנתי שאני עקומה".
לגבי הלוק החדש טענה: "אני חושבת שצריך לשבת רגע על כוס קפה ולדבר על זה, אני לא יכולה להגיד על רגל אחת מה קרה. אני רק יודעת להגיד שאני עוברת תהליך בריאותי עצום בחיים שלי".

עוד סיפרה ברזילי: "אני שמה אותם בצד, אני ממסכת ואני מתרכזת בדרך שלי. אני בדרך להיות אישה ביונית, אני בדרך לשפגאט, אני בדרך לפירואט, אני בדרך להתהפך באוויר שבע מאות פעם, זה מה שאני רוצה. אני באמת מאמינה ובטוחה בקסם שקורה כשאני על במה כשנפתחת מצלמה. אני שייכת לבמה, אין לי מקום אחר. אני אוהבת לשמח אנשים ולבבות ואני חושבת שריקוד זאת אחלה דרך לעשות את זה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפכה מדבה לאדם נורמלי
    ברור 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד. לקחת את הבריאות ביידים. את השראה להרבה נשים (ל"ת)
    יוסי 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בעבר הייתה השראה לנשים כשקיבלה את הגוף כמו שהוא. (ל"ת)
    שם 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור