תרבות ופנאי

נטע ברזילי תומכת בעדן גולן: "ראינו את האחווה היהודית בעולם"

נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון בעבר, התרגשה מההופעה של עדן גולן ובחרה לשים את הזרקור דווקא על התוצאות שהקהל העניק לנציגת ישראל באירוויזיון: "הרגע שראינו את האחווה היהודית בעולם, זה כמו חיבוק דב ענק"
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום ערן לוי)
עדן גולן רשמה אמש (שבת) הופעה נהדרת בגמר אירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה, כשסיימה במקום החמישי והמכובד, זאת למרות שהקהל בבית בחר בה בענק, אלא שרוב המדינות בתחרות עשו "יד אחת" על ישראל והחליטו לרסק אותה בניקוד, עם עוד מופע אנטישמי ומחריד שחווינו באירוויזיון, שהזכיר לנו השנה מחוזות מתקופות חשוכות ביותר בהיסטוריה.
הסלבס ממש לא נותרו אדישים למופע המרגש והמרשים של עדן גולן, ושלחו לה חיזוקים רבים. אחרי שבן אל תבורי פרגן לעדן גולן ולא שכח לעקוץ את הפקת האירוויזיון, גם נועה קירל, שייצגה את ישראל בשנה שעברה וסיימה המקום השלישי והמכובד עם השיר "יוניקורן" בבריטניה, הרעיפה אהבה על עדן גולן המדהימה.
בנוסף, גם זוכת האירוויזיון, נטע ברזילי, שלחה חיזוקים חמים לעדן גולן. ברזילי העלתה סטורי בו היא צירפה את התמונה שלה מאושרת בזמן ההכרזה על התוצאות שהקהל העניק לישראל (מקום ראשון) וכתבה: "הרגע שראינו את האחווה היהודית בעולם, זה כמו חיבוק דב ענק. זה קריטי לא להרגיש לבד. ובשביל זה היה שווה הכל. תודה לעדן ולחברים שלי שמוכיחים כמה אור ואחדות אפשר להביא עם אירוויזיון ועם תרבות שנכתבת ומבוצעת ומופקת מדהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה