ויראלי

עדן גולן זוכה לאהבה מנועה קירל: "אני כל כך גאה בך"

נועה קירל, שייצגה את ישראל באירוויזיון בשנה שעברה וסיימה במקום השלישי, פרגנה בענק לעדן גולן ולצוות שלה: "ייצגתם אותנו בגאווה כל כך גדולה"
מערכת ice | 
נועה קירל ועדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
עדן גולן רשמה אמש (שבת) הופעה נהדרת בגמר אירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה, כשסיימה במקום החמישי והמכובד, זאת למרות שהקהל בבית בחר בה בענק, אלא שרוב המדינות בתחרות עשו "יד אחת" על ישראל והחליטו לרסק אותה בניקוד, עם עוד מופע אנטישמי ומחריד שחווינו באירוויזיון, שהזכיר לנו השנה מחוזות מתקופות חשוכות ביותר בהיסטוריה.
הסלבס ממש לא נותרו אדישים למופע המרגש והמרשים של עדן גולן, ושלחו לה חיזוקים רבים. אחרי שבן אל תבורי פרגן לעדן גולן ולא שכח לעקוץ את הפקת האירוויזיון, גם נועה קירל, שייצגה את ישראל בשנה שעברה וסיימה המקום השלישי והמכובד עם השיר "יוניקורן" בבריטניה, הרעיפה אהבה על עדן גולן המדהימה.
בסטורי שהעלתה נועה קירל לחשבון האינסטגרם שלה, היא כתבה "מקום חמישי!", בתוספת לאימוג'י של דגל ישראל. בסטורי עצמו שהעלתה נועה קירל היא כתבה כי: "אני כל כך גאה בך, עדן גולן, ובכל חברי המשלחת הישראלית והצוות הישראלי על עמידתכם האיתנה שם בחוץ, ועל כך שייצגתם אותנו בגאווה כל כך גדולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה