ויראלי

נטע ברזילי חושפת וידוי כואב: "אמרו לי תוותרי ושבי בצד"

הזמרת מספרת: "כל הדברים בתכנית מחזירים אותי אחורה. לרגע הזה שהמורה אומרת לי 'אולי תשבי מאחורה?', לרגע הזה שהמורה נותנת לי פטור משיעורי ספורט כדי שלא תהיה לי השפלה. לרגע הזה במופע ספורט בכיתה ו' שלא מרימים אותך ולא מניפים אותך"
מערכת ice |  1
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחת הכוכבות הגדולות בישראל, נטע ברזילי, עלתה לבמת הריקודים אמש (רביעי) פעם נוספת במסגרת "רוקדים עם כוכבים" של קשת 12, אחרי שהועמדה פעמיים להדחה, הפעם היא שוב ניצלה כאשר היא ראתה את יזהר כהן מסיים את דרכו בתחרות, אבל אין ספק שהההתמודדות בתכנית הערימה לא מעט קשיים עליה. 
למאקו היא מספרת: "כל הדברים בתכנית מחזירים אותי אחורה. לרגע הזה שהמורה אומרת לי 'אולי תשבי מאחורה?', לרגע הזה שהמורה נותנת לי פטור משיעורי ספורט כדי שלא תהיה לי השפלה. לרגע הזה במופע ספורט בכיתה ו' שלא מרימים אותך ולא מניפים אותך".

עוד שיחזרה הזמרת בכאב גדול את הימים הלא קלים שעברה בחייה בנושא הזה: "אני לא זזתי בחיים שלי. לא ניתנה לי גם האפשרות. אמרו לי: 'תוותרי'. אמרו לי: 'שבי בצד'. וזה כל כך קשה כשהעולם לא מבין אותך".
לסיום היא סיפרה בראיון למאקו כי: "כשלא קוראים לך להשתתף במסיבה של העולם ואתה צריך להיכנס מהחלון. אז דווקא. דווקא להיות שם. דווקא לבוא ולשים בגד גוף ולרקוד ג'ייב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקציצה המזמרת
    התוקע בשופר 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי יהיה לנו שקט מהשירה של העורב .... מה לא מספרים העיקר להיות בכותרות .....
    סגור