מינויים

נטע ברזילי מקבלת ג'וב חדש בהפתעה: זה המותג שבחר בה

הזמרת הבינלאומית נטע ברזילי כובשת עוד יעד וגם מפריחה 300 בלונים צהובים יחד עם אנה זק, בכירי סאקרה כמחווה להשבת החטופים
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום אמיר מאירי)
הזמרת הבינלאומית נטע ברזילי, הזמרת והפרזנטורית של רשת סקארה אנה זק,  כוכבי רשת, מובילי דעת קהל ואנשי עסקים, הגיעו אמש ללאונג' בתל אביב לרגל השקת קולקציית איפור חדשה לקיץ 2024 של  רשת  SACARA.
מוזמני האירוע, שהופתעו מהגעתה של ברזילי, התרגשו  ומחאו לה כפיים...נטע, סיפרה שהגיעה לאירוע מיד לאחר רוקדים עם כוכבים וביקשה לחוות והתנסות במוצרי האיפור החדשים. עם ההגעה לאירוע מסרה: "האיפור תמיד היה שם-גם כשרציתי להסתתר מתחת למסכה, שהרגשתי פגיעה מדי-וגם כשרציתי לחגוג את עצמי ולצעוק אני פה ובעיקר-כשרציתי לייצר אומנות בלתי נשכחת".
איתי זמיר  מנכ"ל SACARA פתח את האירוע  ואמר: "אנו ברשת, שמחים להשיק בקיץ הזה מעל 12 קטגוריות איפור, שיכלול למעלה מ- 50 מוצרי איפור שונים ומגוונים. ואז הפתיע את הקהל בהכרזה ומסר: "נטע ברזילי מצטרפת למשפחת סקארה ותשמש כשגרירת המותג לשנת 2024 לצד הפרזנטורית והזמרת אנה זק.
 
לדבריו: "נטע נחשבת לפורצת דרך בתחומה, סמל לעוצמה, נשיות נחישות ויופי. ועם קסם שלא ניתן לתעלם מימנו. היא מגלמת את האישה של סקארה ביכולת שלה להעז להתחדש ולצמוח. הכשירון והתשוקה שלה לעשייה שלה שאין שני לה, הניעו אותה לנסוק וגבוה..."
נטע ברזילי מסרה על הבחירה בה: "האיפור תמיד היה שם - גם כשרציתי להסתתר מתחת למסיכה כשהרגשתי פגיעה מדי - וגם כשרציתי לחגוג את עצמי ולצעוק אני פה - ובעיקר כשרציתי ליצור אומנות בלתי נשכחת.."
האורחים נהנו מהופעה חיה של נטע עם השירים קלאס באפס מאמץ ועם שיר האורוויזיון טוי בו זכתה מקום ראשון ועוד. במהלך ההופעה אמרה נטע כי: "בתקופה הלא פשוטה שאנו עוברים, למדתי כמה חשוב להנות ולחיות את הרגע ולהגיד תודה על מה שיש זו זכות להיות כאן ולהגיד תודה לאנשים ששומרים עלינו. אז, בואו להשתחרר ולשמוח קהל מושלם"
בתום האירוע הזמין איתי זמיר, את אנה זק  ונטע ברזילי והאורחים למרפסת הלאונג' ויחד הפריחו 300 בלונים צהובים כמחווה לחטופים ומשפחותיהם. ואמר: "בלעדיהם שום דבר אינו שלם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה