שיווק ופרסום

סקארה ושנקר בשיתוף פעולה מסקרן: זהו הקורס החדשני אותו ייצרו

רשת הקוסמטיקה סקארה יוצאת בשיתוף פעולה מסקרן יחד עם המחלקה לעיצוב אופנה בבית הספר שנקר, במסגרתו ייצרו קורס חדשני העוסק בעתיד האופנה: אופנה דיגיטלית במטרה לחשוף את הצרכן הישראלי לחווית האופנה הדיגיטלית אשר תופסת תאוצה בעולם
מערכת ice | 
סקארה ושנקר (צילום יח"צ)

שיתוף פעולה חדש נרקם בין רשת האופנה סקארה למחלקה לעיצוב אופנה בבית הספר שנקר, במסגרתו יצרו קורס חדשני העוסק בעתיד האופנה: אופנה דיגיטלית, זאת במטרה לחשוף את הצרכן הישראלי לחווית האופנה הדיגיטלית אשר צוברת תאוצה בעולם, משלבת מציאות וירטואלית ומחברת בין שני תחומים המשתלבים ונגזרים זה מזה: האיפור והאופנה. 

במסגרת שיתוף הפעולה, הסטודנטים משנה ג' בשנקר, משיקים בימים אלה קולקציית קפסולה וירטואלית שיצרו בעזרת בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית: אייזי המשקפת את דמותה של אנה זק במרחב הוירטואלי. כל סטודנט עיצב 3 מערכות לבוש דיגיטליות המתאימות לסגנון החיים ולדמותה של אנה זק. ההשראה לכך הגיעה מתוך קולקציית האיפור של אנה זק שפיתחה בשיתוף סקארה וכוללת 20 מוצרי איפור.

הדמות הווירטואלית של אנה זק תציג לקהל הרחב את הטרנדים, הצבעים והסגנונות, תעניק הדרכות איפור וירטואליות, בהן המשתתפים יכולים ללמוד איך להשתמש במוצרים, להתאים אישית לפי תמונות ונתונים את האיפור, יסייע ללקוחות לראות איך המוצרים ייראו עליהם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה