שיווק ופרסום
אמנון טיטינסקי כובש את המסך, אלו הפרסומות הטובות של השבוע
הקמפיין של קבוצת פז, בכיכובו של דב נבון, משך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. ההחלטה לבחור בדמות האייקונית שמגלם נבון בסדרה "קופה ראשית", תרמה להעברת המסר השיווקי של המותג הישראלי לקהל היעד

הפרסומת החדשה של קבוצת פז, בכיכובו של השחקן והקומיקאי דב נבון, העלתה חיוך על פנינו בתקופה בה המדינה מתמודדת עם עיכוב משמעותי בעסקת החטופים. בקמפיין החדש, קבוצת פז מכריזה כי המשתמשים באפליקציית yellow יכולים לצבור עד 10% מסכום הקנייה במגוון סופרים ברחבי הארץ. עם הכסף שנצבר בארנק הדיגיטלי, יוכלו משתמשי האפליקציה לבצע קניות בסניפי yellow, במשלוחי wolt, בסופר פארם ואף בסופרים.
בכדי להעביר לצרכנים את המסר השיווקי של החברה הישראלית, הוחלט לבחור בשחקן הוותיק דב נבון. מיטב המוחות במשרד הפרסום מקאן החליטו כי דמותו האהובה של דב נבון, אמנון טיטינסקי מהסדרה "קופה ראשית", ראויה לככב בקמפיין החדש של קבוצת פז בעקבות אופיו הייחודי והמשעשע.
אותה דמות אייקונית מייצגת את הרצון העז של הציבור הישראלי לחסוך כמה שניתן על רקע יוקר המחייה בישראל ועל כן היא נבחרה להוביל את הקמפיין של קבוצת פז. מירב, העז של yellow, מספרת לטיטינסקי החסכן האובססיבי כיצד ניתן לשלם בקלות באפליקציה, לצבור נקודות ולממש אותן בסופרים ברחבי הארץ. אותו זקן טרחן, המכור לחטיף הדפדקים ומעדני הלבן, מתלהב מהבשורה הצרכנית החדשה שמציעה אפליקציית yellow ומכריז בשמחה: "כסף בחזרה בכל קנייה".
אין ספק, ההחלטה לבחור בשחקן הוותיק דב נבון, בזכות הדמות האייקונית שהוא מגלם בסדרה "קופה ראשית", תרמה רבות להעברת המסר השיווקי לקהל היעד ואף גרמה לקרבה והזדהות של הצרכנים הישראלים עם המותג הישראלי.
דבר המשרד
כשישבנו לפצח את הבריף "מהיום, סופר משתלם לשלם בסופר עם אפלקציית yellow", חשבנו מי חוץ מקהל היעד שלנו, הכי יתלהב מהבשורה. התשובה הייתה חד משמעית: אמנון טיטינסקי (קופה ראשית), החסכן האובססיבי שרק מחפש את ההזדמנות לחסוך בסופר. הוא באמת מאוד התרגש. גם אנחנו.
דבר המשרד
כשישבנו לפצח את הבריף "מהיום, סופר משתלם לשלם בסופר עם אפלקציית yellow", חשבנו מי חוץ מקהל היעד שלנו, הכי יתלהב מהבשורה. התשובה הייתה חד משמעית: אמנון טיטינסקי (קופה ראשית), החסכן האובססיבי שרק מחפש את ההזדמנות לחסוך בסופר. הוא באמת מאוד התרגש. גם אנחנו.
סיפור מבניית הקמפיין
לצורך צילום סצנת חגיגת הלבן של טיטינסקי, ההפקה רכשה 2320 גבעי לבן. עד היום, יותר משלושה שבועות מאז הצילומים, כל הצוות חי על השאריות.
לצורך צילום סצנת חגיגת הלבן של טיטינסקי, ההפקה רכשה 2320 גבעי לבן. עד היום, יותר משלושה שבועות מאז הצילומים, כל הצוות חי על השאריות.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
האתגר הגדול ביותר היה לדאוג שהעז וטיטנסקי לא יריבו על התור לאיפור השיער.
האתגר הגדול ביותר היה לדאוג שהעז וטיטנסקי לא יריבו על התור לאיפור השיער.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
דפדקים בחזרה.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
נהרות של לבן.
נהרות של לבן.
קריאייטיב: סיגל עבודי, יונתן טייטל, אסא קרן, מל כספי, גידי שמיר, גבע גרשון
ניהול לקוח: מעין ענבי, שירז בוטון
פלנינג: עמית פס, שלומי נחמיאס
הפקה: נטלי זיו, בן ויניק, רינת לביא
בימוי: קובי חביה
חברת הפקה: אודי ושושי
מקאן דיגיטל: אביעד אשכנזי, נועה בירגר
יוניברסל: מיכל ליבסקינד, רוני אלדרוטי, ניצן בלום
ניהול לקוח: מעין ענבי, שירז בוטון
פלנינג: עמית פס, שלומי נחמיאס
הפקה: נטלי זיו, בן ויניק, רינת לביא
בימוי: קובי חביה
חברת הפקה: אודי ושושי
מקאן דיגיטל: אביעד אשכנזי, נועה בירגר
יוניברסל: מיכל ליבסקינד, רוני אלדרוטי, ניצן בלום

במהלך השבוע, שודרו לא מעט פרסומות הן בתקשורת המסורתית והן ברשתות החברתיות. בדירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע של אתר ice, המנצחת הגדולה קבוצת פז אשר חשפה את הצעת הערך המשתלמת של אפליקציית yellow.
במקום השני מככב הקמפיין של מפעל הפיס בהובלת הזמר המצליח עידן עמדי. בפרסומת, עידן עמדי מספר כי מפעל הפיס והרשויות המקומיות מאחדים כוחות עבור יוזמה מבורכת שעשויה לתרום רבות לחיזוק יישובי הצפון.
מפעל הפיס והרשויות המקומיות מזמינים את הציבור להגיע לעשרות אטרקציות ואתרים בצפון ללא תשלום בסופי השבוע של חודשי מרץ ואפריל. מהלך זה צפוי לסייע משמעותית לבעלי העסקים בצפון אשר נאלצו להתמודד עם השלכות המלחמה. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום 'אדלר חומסקי ורשבסקי'.
מפעל הפיס והרשויות המקומיות מזמינים את הציבור להגיע לעשרות אטרקציות ואתרים בצפון ללא תשלום בסופי השבוע של חודשי מרץ ואפריל. מהלך זה צפוי לסייע משמעותית לבעלי העסקים בצפון אשר נאלצו להתמודד עם השלכות המלחמה. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום 'אדלר חומסקי ורשבסקי'.
במקום השלישי מופיע הקמפיין של בנק יהב בהובלת השחקן ערן זרחוביץ', כוכב תוכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת". בקמפיין המשעשע, מגלם זרחוביץ' את ראובן מ"ארץ נהדרת", אחת הדמויות האהובות בתוכנית הסאטירה הישראלית.
בפרסומת החדשה, בנק יהב מספר על ההישג המרשים שקטף לאחרונה. על פי סקר שביעות רצון של בנק ישראל, בנק יהב הוגדר כבנק הכי הוגן והכי מומלץ על ידי לקוחותיו מכל הבנקים בישראל. על המהלך הפרסומי אחראי משרד הפרסום Lead Ogilvy.
עוד ב-
במקום הרביעי, מככב הזמר עידן רפאל חביב בקמפיין לתמי 4, החברה הישראלית המתמחה בפיתוח וייצור מערכות טיהור וסינון מים. בפרסומת החדשה, משיקה החברה את מתקני השתייה הצבעוניים שלה אשר עוצבו בסגנון הרטרו. על הקמפיין היצירתי אחראי משרד הפרסום 'אדלר חומסקי ורשבסקי'.
את המקום החמישי והמכובד קוטפת חברת התקשורת הישראלית yes בזכות הקמפיין המוסיקלי של כוכבת הפופ נועה קירל והשחקן אמיר שורוש. בפרסומת המושקעת, עליה אחראי משרד הפרסום 'אדלר חומסקי ורשבסקי', מכריזה נועה קירל כי מעתה כלל לקוחותיה של חברת התקשורת יכולים ליהנות מחוויית צפייה חדשה עם אינטרנט VIP ייעודי לאינטרנט.
את המקום החמישי והמכובד קוטפת חברת התקשורת הישראלית yes בזכות הקמפיין המוסיקלי של כוכבת הפופ נועה קירל והשחקן אמיר שורוש. בפרסומת המושקעת, עליה אחראי משרד הפרסום 'אדלר חומסקי ורשבסקי', מכריזה נועה קירל כי מעתה כלל לקוחותיה של חברת התקשורת יכולים ליהנות מחוויית צפייה חדשה עם אינטרנט VIP ייעודי לאינטרנט.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה