שיווק ופרסום
מפעל הפיס נגד תנובה: האם הפרסומת החדשה מבוססת על העתקה?
מפעל הפיס טוען כי תנובה השתמשה בדמויות דומות באופן מבלבל ל"לוטוגוצים" שלה במסגרת קמפיין ל"יופלה קידס", ודורש להפסיק את השימוש ולשלם לה פיצויים
מפעל הפיס פנה בימים האחרונים לחברת תנובה במכתב התראה, בטענה שהקמפיין למוצרי "יופלה קידס" עושה שימוש בדמויות הדומות באופן מחשיד ל"לוטוגוצים" – הדמויות המזוהות עם פעילות ההגרלות של מפעל הפיס. כך נחשף באתר ynet.
לדברי מפעל הפיס, הדמויות שהופיעו בפרסומי תנובה דומות בצורה משמעותית לדמויות הוותיקות שלהם, ויוצרות בלבול בקרב הצרכנים. במכתב ההתראה שנשלח ע"י עו"ד תמיר אפורי ממשרד עו"ד שבלת, טוענים נציגי מפעל הפיס כי מדובר בהפרה של זכויות יוצרים וסימן מסחר, ומדגישים כי לתנובה אין כל זכות לעשות שימוש בדמויות דומות כל כך לצרכים שיווקיים.
לפי הפרסום, מפעל הפיס דורש מתנובה להפסיק לאלתר את השימוש בדמויות ולהסיר את הפרסומים שבהם הן מופיעות. בנוסף, נדרש מתנובה לשלם פיצויים משמעותיים עבור הנזקים שנטען שנגרמו למפעל הפיס כתוצאה מהקמפיין.
בסדרת המוצרים החדשה של תנובה, היא מאחדת את מוצרי היוגורט שלה לילדים תחת השם ' Yoplait Kids'. הסדרה כוללת מוצרים מבוססי יוגורט בתוספת פרי בהם שמיניות הבקבוקונים והטיובים האהובים, וכן משקאות יוגורט חדשים במרקם חלק בקרטון 750 מ"ל.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה