שיווק ופרסום
אמנון טיטינסקי מתאהב: הקמפיין החדש והמפתיע נחשף
אמנון טיטינסקי מקופה ראשית יככב בקמפיין חדש לסופרמרקטים באפליקציית yellow לצד מירב העז. הקמפיין מקדם את הצעת הערך המנצחת של אפליקציית yellow: צבירה של עד 10% מסכום הקנייה במגוון סופרים ברחבי הארץ.

דב נבון, המגלם את דמותו של אמנון טיטינסקי מהסדרה "קופה ראשית", יוביל את קמפיין "סופר משתלם" לצד מירב העז של .yellow מירב מגלה לטיטינסקי החסכן האובססיבי שמעתה ניתן לשלם על קניות עם האפליקציה, לצבור נקודות ולממש אותן בסופר''.
בפנטזיית קניות מרגשת עם הררי דפדקים ונהרות של לבן, טיטינסקי מגיב בהתלהבות למשמע הבשורה: "כסף בחזרה בכל קנייה". הקמפיין מציג בהומור את מערכת היחסים המשעשעת בין טיטינסקי לעז.
עוד ב-
טיטינסקי מייצג את רצון הצרכנים לחסוך במיוחד נוכח יוקר המחיה, כאשר לעומתו ניצבת העז, המסמלת את קול הקדמה וההיגיון הצרכני, הקוראת לצרכנים לנהוג בצרכנות נבונה, לקנות בסופרים בהם ניתן לשלם עם אפליקציית yellow ולחסוך.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה