תרבות ופנאי

כוכב "רוקדים עם כוכבים" מספר על הרגע המאושר: "אני הופך לגבר"

דור הררי, כוכב תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12, חשף כי בהיותו נער הוא התמודד עם דימוי עצמי נמוך. דור הררי: "קיבלתי זריקות, בכדי לזרז ולהאיץ את השעון הביולוגי. התגייסתי ובשרשרת חיול, אני נראיתי בן 12, לא בן 18"

מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
דור הררי, השחקן הצעיר ומשתתף תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12, הפתיע לאחרונה את מעריציו האדוקים, כאשר הכריז לאחרונה כי בתקופת התיכון הוא התמודד עם דימוי עצמי נמוך.  
לאחר שהדגיש כי בתיכון הוא הבחין בלא מעט נערים "חתיכים ונכונים", קבוצה אשר הוא רצה להשתייך אליה, ציין הררי כי הוא התמודד עם אתגרים רבים במהלך היותו תלמיד בכיתות י"א וי"ב.
"כבר י"א וי"ב זה צו ראשון. איפה אני ואיפה הדבר הזה? עשו לי מיפוי עצמות ובעצם קיבלתי זריקות, בכדי לזרז ולהאיץ את השעון הביולוגי. התגייסתי ובשרשרת חיול, אני נראיתי בן 12, לא בן 18. בסוף הטירונות, עומדים בח' הזאת והוא עובר אחד אחד, המ"כ שלנו ושם זה קרה", כך ציין הררי בתוכנית האחרונה של "רוקדים עם כוכבים". 
 
@mako.israel הערב ב#רוקדיםעםכוכבים דור הררי חושף באומץ את הסיפור מהעבר שלו 🪩 תתכוננו להתרגש כי משימת ה#סיפור האישי יוצאת היום לדרך ב#קשת12 ב-21:30 🌟❤️ #דורוגוליה #dancingwiththestars #story #dance ♬ צליל מקורי - Mako
בהמשך דבריו, סיפר השחקן המפורסם על הרגע המכונן בחייו: "הוא מסתכל עליי מקרוב ואומר לי; 'הררי , אתה עשית גלח"צ? יש לך פה שערה. שלח אותי ואני כל הדרך כאילו 'יש! אני הופך לגבר'. מהרגע שיצאה לי השערה, התחלתי לגדול והגוף שלי השתנה וגבהתי וגדל לי קצת זקן".
בעקבות אותו שינוי משמעותי, חל שיפור בתחושת הדימוי העצמי של הררי.  "אני זוכר שפעם ראשונה שבה הסתכלתי במראה ואהבתי ואמרתי; 'יא אני נראה כמו מישהו שיכול להיות מהאלה שיוצאים עם בנות. עכשיו שיש לי קצת זקן אני אטרקטיבי אז אני מעניין מישהו. אז תנו לי לומר לכם משהו, הייתי מעניין גם אז". 
כזכור, דור הררי עלה בחודש שעבר לכותרות וזאת בעקבות העובדה כי במהלך החזרות הוא נאלץ לחזור למילואים. השחקן הצעיר התייחס לכך בסטורי שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו כתב: "לכל היפים שהתעניינו איך ארקוד ברוקדימים ואשחק בהצגות במקביל לצו מילואים שנחת עלי. אז זהו, שאין לי מושג. נראה לי אעשה חזרות ריקוד בשטח ואבקש מהחבר'ה לתת לי דגשים. רעיון טוב סה"כ לא? וואלה סומך עליהם בעיניים עצומות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה